Őszi kollekciók | Essence Oktoberfest 2014

A csodálatos Hello Autumn mellett lesz még egy második kollekció is szeptembertől az Essence-nél, azonban ez sajnos nem lesz kapható itthon. Persze ettől függetlenül érdemes egy posztot szentelni neki, mivelhogy csudiaranyos Oktoberfest témájú termékek kaptak helyet ebben a trendkiadásban. A pereces dolgok a legjobbak, annyira cuki az a minta, imádom őket :). Az uralkodó színek a lila, a pink és a lime, egy kis barnával fűszerezve. Komolyan kedvet kaptam hozzá az elmúlt fél órában, amíg vágtam a képeket, hogy kimenjek idén sörözni és perecezni egyet Münchenbe.



Do Schau Her! Eyeshadow - Fiesta Lavendar!

Do Schau Her! Eyeshadow - Sweet Purpleline

Do Schau Her! Eyeshadow - Holz Oder Michael?

Mogst a Bussal? Lipgloss - Hey, Heey Beige! Uh Ah! & Pretty Pink Dirndl

Apfelbachen Blush - Pretty Pink Dirndl

Apfelbachen Blush - Sweet Purpleline

Fesches Madl Oil Control Paper

O'zapft Is Nail Polish - Pretty Pink Dirndl, Sweet Purpleline, I Hol Di Mit'm Traktor Ab & Holz Oder Michael?

I Mog Di Nail Sticker

Fesches Madl Hair Slides

Mogst Mi Widersechn? Address Book

6 megjegyzés:

  1. Nekem annyira tetszenek ezek az Oktoberfestes trendkiadások, csak kár, hogy egyik sem kapható nálunk... :/

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy hozzánk nem jön, az utolsó körömlakkba beleszerettem... meg úgy az egész kollekció csomagolásába :(.

    VálaszTörlés
  3. OMG - ez aztán a német termékelnevezési kreativitás.... 'Érted megyek a traktorral' XD kész....

    VálaszTörlés
  4. nekem is az tetszett a legjobban XD

    VálaszTörlés
  5. na jó a pereces blushért odáig vagyok, meg a kis noteszkáért!! *-*

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.