TESZT | Catrice Beautifying Lip Smoother

Idén nagyon hamar kikerültek a Catrice új, állandó termékei a Müllerekbe, nem győzök csodálkozni a gyorsaságon :). Persze sajnos a legjobb darabok nem jutottak el hozzánk, mert csak a nagyobb, kétméteres állványon találhatóak meg, ebből pedig még nincsen egy sem kis hazánkban, de reménykedjünk benne, hogy jövőre már lesz. Persze nem kell csüggedni, azért szép számmal akadnak klassz dolgok a jelenlegi kínálatban is. Én egyelőre kettő plusz egyet szereztem be, közülük mutatom be elsőként a Beautifying Lip Smoother-t.




Ez a kis 'csodatermék' a Clarins Instant Light Natural Lip Perfector nagyszerű dupe-ja, mind külsőleg, mind belsőleg. A csomagolása egyszerű és elegáns, a szájfény színével megegyező műanyag tubust ezüst feliratok és kupak díszíti. Az applikátora kicsit különlegesebb, nyomófejes-szivacsos, elég könnyű vele adagolni és felkenni a matériát.



Maga a szájfény nem is igazán szájfény, attól bizony sokkal több. Ahogy a nevében és a leírásában is benne van, ez egy ajakszépítő balzsam, amely hidratál és kisimít (feltölti az apró ráncokat). Nagyon-nagyon-nagyon szuper érzés viselni! Tökéletesen hidratál és csodálatosan kisimítja az ajkakat, egyáltalán nem ragacsos, szép fénye van (nem durván fényes szerencsére) és isteni íze/illata. A hatását órákon át lehet érezni, én csak kétszer kentem újra egész nap. A színe nagyon visszafogott, szinte alig látszik felkenve, de egyébként szép barackos (Apricot Cream a neve). Fantasztikus termék, tripla csillagos ötös jár neki. Simán kiváltotta most nálam a napközben használt ajakápolómat. Csak ajánlani tudom, érdemes kipróbálni (három szín közül lehet választani).




Catrice Beautifying Lip Smoother
Elérhetőség: Müller
Ár: kb 1100 Ft
Mennyiség: 9 ml

11 megjegyzés:

  1. Hm.. ez az árnyalat gyönyörű ^_^ pont az én natúr ízlésemnek megfelelő :) Azt hiszem a teszted alapján én is beszerzem

    VálaszTörlés
  2. En meg kicsit baratkozom vele....de teny hogy nem rossz kis cucc... :)

    VálaszTörlés
  3. Hát én rohanok megnézni, mert nekem nagyon bejön, szeretem az olyan ajakkencéket ami hidratál is.

    VálaszTörlés
  4. Kár, hogy szájon annyira nem érvényesül, amúgy tetszetős!

    VálaszTörlés
  5. Egész jókat írsz róla, lehet, hogy kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  6. Meggyőztél, holnap munka után veszek egyet belőle. :) Én csak azt sajnálom már az első megjelenése képek óta, hogy a Clarins verziójához hasonlóan ebből sincs egyetlen kicsit erőteljesebb árnyalat sem, mert abból is a legélénkebb is sápaszt sokszor. :(

    VálaszTörlés
  7. Múltkor nézegettem a polc előtt állva, de az első link amit akkor kiadott nem pozitív véleményt tartalmazott róla, így inkább visszatettem. A teszted után lehet mégis kipróbálom :D

    VálaszTörlés
  8. @Vanilla Rose: nagyon természetes felkenve, de rúzsok fölé is gyönyörű :) tényleg érdemes megvenni szerintem :)

    @Flory: egyáltalán nem rossz ;)

    @Bendoke Nagy: én is azért imádtam meg egyből :)

    @Mea: nem látványos, de azért nem rossz felkenve se, rúzsok fölött (hasonló színek fölött persze), pedig gyönyörű és jobban is érvényesül :)

    @M.: érdemes :)

    @Arabella: hát igen, ez az egy hátránya van, bár nekem most ez sem számít negatívumnak :)

    @Nóra: ha azt nézzük, hogy lassan egy jó ajakápoló is már ennyibe kerül még árban sem nagy pénzkidobás bepróbálkozni vele :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon meggyőző róla a leírás, szívesen kipróbálnám én is, de most ebben a hónapban már nem garázdálkodhatok :P Csak remélem, hogy szeptemberben még lesz lehetőségem venni belőle.

    VálaszTörlés
  10. Nekem nagyon tetszik, majd ősszel teszek egy Müller túrát és akkor ihaj-csuhaj :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.