Újdonság | Pupa Coral Island Limited Collection

5:38 du.
Szégyen szemre még mindig nem voltam egyik Pupa üzletben sem itthon, mert a Westend-be nem vagyok hajlandó elmenni, a többit meg nem tudom, hogy hol van, de a héten mindenképpen rászánom magam egy látogatásra, mert az a márka, amelyik ennyire csodálatos kollekciót tud megalkotni, az megérdemli minden beauty mániás figyelmét. Azt hiszem a Coral Island termékeinek megpillantása után bátran kijelenthetem, hogy nálam abszolút viszi a pálmát a nyári kiadások versenyében (igen, még a MAC Wash&Dry-nál is szebb szerintem). Így most hirtelen szívesen megvenném belőle az összes szemhéjpúdert, a pírt és egy szemceruzát is, annyira megtetszettek ezek a színek és persze a korall minta. Nagyon-nagyon remélem, hogy nálunk is lehet majd kapni :). Ti mit gondoltok?



Coral Island Face Highlighter

Coral Island Vamp! Compact Eyeshadow - Golden Light

Coral Island Vamp! Compact Eyeshadow - Sandy Glam

Coral Island Vamp! Compact Eyeshadow - Bronze Passion

Coral Island Vamp! Compact Eyeshadow - Emerald Waves

Coral Island Made To Last Eyes - Shiny Gold, Cobalt Blue, Emerald Bay, Exotic Green

Coral Island Made To Last Lip Duo - Hot Coral, Pink Sunrise, Fuchsia Passion


Coral Island Lasting Color Glossy Nail Polish Duo - Blue Lagoon

Coral Island Lasting Color Glossy Nail Polish Duo - Precious Sunset

Coral Island Lasting Color Glossy Nail Polish Duo - Tropical Juice

13 megjegyzés:

  1. Omg kell a puder!!meg a ceruzak is! Itthon meg a sporty chic van egyebkent kirakva, abbol megvettem a matt menta kremes szemfesteket brutalisan jo! Mammutban is van egyebkent es nagyobb az uzlet es kisebb a tomeg:D

    VálaszTörlés
  2. Tudnék választani. Ha nem 240 km-re lenne Bp. Az külön jó, hogy a szolid és vad színek is megtalálhatók a kollekcióban, mondhatni, mindenki talál valamit, ami tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor most megpróbálom törölni a memóriámból az itt látottakat. :D A szemhéjpúderek csomagolása még mindig nem az én világom, de az Emerald Waves-t megpróbálom majd beszerezni valahogy. (Baromi messze van csak tőlem Pupa.)

    VálaszTörlés
  4. @Fru: annyira szép, nekem sokkal jobban bejön, mint a mac arany lefújt darabja :P remélem hamarosan lesz majd nálunk is :)

    @Audrey80: sajnos most én sem pesten élek, rossz így :(((

    @Negiluy: háááát, hajrá.... szerintem nem fog menni :D nekem sem tetszik az a bumszli csomagolás, de majd depot :D

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű színek! Olvastam egy cikkben, hogy nálunk 10 üzletet nyitnak majd. A Corvin plázában a Loccitane helyén is nyílt egy pár hete. :)

    VálaszTörlés
  6. Hoppá, a Duna Plázában is van: http://realista.hu/news/details/128319 :)

    VálaszTörlés
  7. Jó kis kollekció ez! :) Győrben is van Pupa az Árkádban, lehet holnap be is nézek. :P

    VálaszTörlés
  8. Attól tartok a győri Pupa még nem nőtt fel ehhez :(

    VálaszTörlés
  9. Oké, ez tényleg gyönyörű! *.*

    VálaszTörlés
  10. OMG azok a ceruzák! Az összes kellene! :) Az árakról nincs infód véletlenül? :)

    VálaszTörlés
  11. sajnos abszolút nincsen, még euróban sem láttam sehol :(

    VálaszTörlés
  12. Győr Árkádban is van Pupa! ;-)
    Én addig mig meg nem nyilt ott, nem hallottam a márkától. Sikerült is beszereznem egy kit-et, egy szempillaspirál(Pupa-Ultraflex) és egy szemceruza(Multiplay Pupa09 Triple-Purpose Eye Pencil) volt benne plusz ajándék a neszeszer. Összesen 2590.- volt azt hiszem és nagyon szeretem őket. Jónak tűnik,és viszonylag elfogadható áron.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.