Újdonság | The Body Shop Virgin Mojito Collection

Éppen a napokban gondolkoztam arra, hogy vajon milyen új illattal fog előrukkolni legközelebb a The Body Shop, mert azért már eléggé kimerítették a tárházat - vagy csak az én fantáziám véges. Bevallom én valamilyen ananászos dologra vágytam/számítottam, de ez a Virgin Mojito dolog jobban tetszik! Menta és lime, igazán frissítő és hűsítő, egyszerűen tökéletes nyárra. A kollekcióban lesz testvaj, radír, sorbet, tusfürdő és egy body splash (ami 300ml-es... elég lesz egy darabig), valamint három ajándékcsomag (az egyikhez egy shaker, a másikhoz pedig egy jeges vödör is jár, eszméletlen). A várható megjelenés ideje május legvége-június eleje. Én már alig várom :). És Ti???









3 megjegyzés:

  1. Fúúú... nagyon kíváncsi vagyok, imádom a Mojito ízét/illatát úgyhogy alig várom. Az új zöld teás kollekció nem igazán az én világom, nem is vettem abból semmit, viszont ebből tutira bevásárlás lesz hacsak nem lesz túl fanyar... de remélem nem :)

    VálaszTörlés
  2. Na erre nagyon kíváncsi leszek, mert tavaly a mandarinos segített a hőség idején. Ez is jól hangzik :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.