Újdonság | Caviar Gauche for Catrice limitált kollekció

A bronzos-nyárias Nomadic Traces után nagyon meglepő volt látni a Catrice új, a Caviar Gauche divatházzal közösen megalkotott kollekcióját, amelyben csupa visszafogott, finom nude és pasztell szín kapott helyet. Engem már a csomagoláson lévő gyönyörű minta levett a lábamról, hát még mekkorát dobbant a szívem, amikor megláttam az árnyalatokat. Telitalálat nálam ez a kiadás, annyira lágy, légies és nőies, imádom mostanában az ilyesmit. A fő 'attrakció' most nem más, mint a Gilding Eye & Face Palette, amelyben hat szemhéjpúder, egy pír és egy highlighter is megtalálható (plusz kis szemceruza és applikátor is persze), de biztos vagyok benne, hogy nagyon népszerűek lesznek a púdergyöngyöcskék is, amelyeknek bőrtökéletesítő hatásuk van. A Caviar Gauche várhatóan június környékén debütál kis hazánkban. Mit szóltok hozzá???



Caviar Gauche for Catrice Gilding Eye and Face Palette

Caviar Gauche for Catrice Gilding Eye and Face Palette

Caviar Gauche for Catrice Blurring Powder Pearls - Sweet Secret

Caviar Gauche for Catrice Blurring Powder Pearls - Sweet Secret

Caviar Gauche for Catrice Blurring Powder Pearls - Sweet Secret

Caviar Gauche for Catrice Gentle Lip Gloss - Butterfly Kiss & Honey Blossom

Caviar Gauche for Catrice Nail Laquer - Butterfly Kiss & Honey Blossom

Caviar Gauche for Catrice Nail Laquer - Love Me Tender & Cool Wonder

9 megjegyzés:

  1. a csomagolás tényleg nagyon szép, de ezen kívül semmi izgit nem látok a kollekcióban :(
    (roni)

    VálaszTörlés
  2. Hű! Ez kollekció nagyon el lett találva :)

    VálaszTörlés
  3. @Bikira: sajnálom :(

    @Juctus: szerintem is :)

    VálaszTörlés
  4. Ez egyszerűen csodálatos. A csomagolás csudiszép. A tartalom... Hát csak ámulok. Imádom a pasztell színeket. A nagy palletta színei nagyon szépek, főleg ha feltéve lesz egy enyha csillogása is *.* A legjobban a gyöngyöcskék fogtak meg. Nem is találok rá szavakat *♡* A lakkokból pedig a lila a legszebb, de a többi is nagyon szép.
    Nagyon várom már ezt a kollekciót, a gyöngyöcskék biztos a kosaramban landolnak ♡.♡

    VálaszTörlés
  5. Hm én a powder pearls-re megyek rá, a palette is szép de hasonlít a sleek oh so specialre, úgyhogy passzolom, sajna reggelire rohanásban ritkán szemhéj púderezek, pedig imádom. Lehet alsó 2 lakk is jön, majd meg kell sasolni élőben. Nagyon szép a modell is a kampány képen:)

    VálaszTörlés
  6. Engem a paletta fogott meg. Imádom a pasztellszíneket, szemsminkben a világosabb színeket kedvelem, úgy érzem, azok jobban állnak nekem, a pirosító és a highlighter is jöhet, ha nem lesz túl drága biztosan megveszem. (-: A lakkok közül a lila tetszik nagyon. (-:

    VálaszTörlés
  7. Csodás a körítés, csak legyen jó a belső is! :)

    VálaszTörlés
  8. @Nyuszifül: nekem is a gyöngyöcskék lettek a kedvenceim, nem csak maga a termék tűnik nagyon jónak, de igazi kis dísz lenne egy ilyen doboz az asztalon :)

    @Judit: nekem is feltűnt, hogy milyen szép a modell :) én úgy szeretem, ha ázsiai származású modellt választanak, annyira jól néznek ki :)

    @Myrkky: szerintem teljesen normál, megszokott Catrice áron lesznek :)

    @Elíz: hát jónak tűnik, de persze majd a teszterek alapján dől el úgyis :)

    VálaszTörlés
  9. Annyira szép a csomagolása és a színek is, remélem a belső is jó lesz élőben is!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.