Anyák napja The Body Shop módra

Kényeztessük idén az édesanyákat királynői módra a TBS legújabb limitált kollekciójával! A már jól ismert és közkedvelt Vitamin E vonal új külsőt kapott anyák napja alkalmából, a Misture Cream, az Aqua Boost Sorbet és az Overnight Serum-In-Oil csomagolásait ezúttal rövid ideig az angol zászló és egy korona díszíti és ráadásként bemutatkozik egy teljesen új termék is, az Eyes Cube, ami egy frissítő-hűsítő szemkörnyékápoló. Ez a kis különleges kialakítású újdonság segít felvenni a harcot a sötét karikákkal és puffadtsággal szemben, az E vitamin tartalmának köszönhetően pedig ápolja és 'feltölti' a bőrt. Nekem egyszer volt egy nagyon hasonló Vichy szemhűsítőm és nagyon szerettem, remélem ez is a kedvencem lesz majd. A kollekció már kapható a The Body Shop magyar webshopjában is, katt IDE érte, ha pedig megveszitek a két arckrémet és a szemkörnyékápolót, akkor az éjszakai szérum ajándékba jár melléjük!
Vitamin E Aqua Boost Sorbet - 4190 Ft


Vitamin E Moisture Cream - 4290 Ft

Vitamin E Overnight Serum-In-Oil - 5690 Ft

Vitamin E Eyes Cube - 3290 Ft





1 megjegyzés:

  1. Én vagyok a hülye, hogy nem értem mitől lesz anyák napi egy krém, aminek a csomagolásán az angol zászló van?

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.