Szülinapi kívánságlista

9:03 du.
Pénteken nagyon öreg leszek már, amit nyilván meg kell ünnepelni, nyilván egy látogatással a Donut Library-be meg egy jó kis mozival (csak emiatt várok egy hete az X-Man-re, ajánlom, hogy nagyon-nagyon jó legyen...). Persze összeállítottam egy szolid kis kívánságlistát is, amiről majd nekem kell mindent megvennem magamnak, mert nem szoktam általában sminkcuccokat kapni a szokásos 'neked már úgyis annyi van, minek még' megjegyzéssel. Pedig sminkből sosem elég :). De ha esetleg valaki mégis meg akar lepni, akkor az alábbiakból lehet szemezgetni :).

Picture Polish - Eerie

Szerelem volt első látásra ez a körömlakk, akárcsak a Whimsy. Elképesztően gyönyörű és különleges ez a lila árnyalat szerintem, egy ilyen darab nem hiányozhat a gyűjteményemből. Az Eerie megálmodója egyébként Very Emily blogger volt. A lakkot elméletileg nemsokára nálunk is meg lehet majd venni.




Clinique Lash Power Feathering Mascara és Lash Building Primer

Azóta fáj a fogam erre a Clinique spirálra, amióta először megláttam. Nagyon jó kis darabnak ígérkezik és különösen tetszik ez a feathering hatás, amit leginkább pihésnek tudnék lefordítani, vagyis hosszú és dús tapadásmentes, pilleszerű szempillákat lehet vele elérni. A primer már csak ráadás :).



MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder vagy Blot Powder

Nem vagyok túlságosan elégedett az itthon található púdereimmel ezért vadászok valami újra. A MAC-ben megbízok ilyen téren, csak nem tudom eldönteni, hogy a sima fixáló púdert vagy a mattítót válasszam...



Michael Kors Lip Lustre - Muse

Nincs olyan nő aki ne ismerné a tervezőt és ne vágyni egy bármilyen Michael Kors darabra. Én is nagy rajongója vagyok, imádom minden MK cuccomat, de sminkem még nincsen tőle. A problémát sűrgősen orvosolni kell egy csodás nude-barack színű rúzzsal.



Na, ennyire szolid vagyok, nem is kérek sokat, sehol egy iPhone vagy Sony tablet vagy autó :D.

10 megjegyzés:

  1. MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder-em van nagyon szuper. imádom,szóval szerintem ezt válaszd,nem fogod megbánni :)

    VálaszTörlés
  2. nekem a prep+prime préselt verziója és a blot púder is megvan. utóbbi időben a blot púdert jobban szeretem, mert döbbenetes mennyi ideig szép marad az arcom vele! a prepitől pár óta múlva már kifényesedik, viszont a blot púderrel 12 óra után is csak kicsit fénylik át az orrom és környéke. még újrapúderezés nélkül is elfogadhatóan nézek ki, ez pedig fantasztikus! :)
    a PP lakkal pedig teljesen egyetértek! szerintem is gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a lakk! *.* Az árnyalat valami csodás, pont most rendeltem majdnem ugyan ilyen színű lakkot csak homok hatásút. :) De lehet be kellene szerezni őt is!

    http://licilasicdn.s3.amazonaws.com/public/product_images/4321/gallery/medium/806367309.jpg?

    VálaszTörlés
  4. Szép dolgok, bármelyik elfogadnám én is :)

    VálaszTörlés
  5. A MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder-t én is csak ajánlani tudom és szerintem nemcsak fixál, hanem mattít is. Bár nekem ezek közül talán a Clinique spirál tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  6. x-men :) és nagyon jó lett, mindenképp nézd meg!

    VálaszTörlés
  7. akkor hajlok a prep+prime felé ezek után, köszönöm az infókat csajok :)

    @Niki: húúú ne is mondd, élek halok érte és már meg akartam nézni premier előtt, de mondom legyen akkor ez a szülinapi bulim inkább, hogy elmegyünk nagycsoportban moziba XD

    VálaszTörlés
  8. najó, az a lakk már az én elmémbe és bekúszott... annyira gyönyörű!
    (roni)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.