Napi smink és új szemüveg

Húúú de nagyon-nagyon-nagyon régen volt már napi smink.... Elsősorban azért, mert minden nap marhára unalmasan festem magam, előkapom a Naked palettát vagy valami nagyon hasonlót és csinálok egy 10 perces semmit mert másra nincsen időm vagy kedvem. Ez sem lesz egy világmegváltóan csodás kreatív alkotás, csak egy nagyon gyors és egyszerű makeup. A szememre az új MAC Silver Sun szemhéjpúdert használtam, alapnak a Makeup Revolution érdekes fekete 'szemceruzáját' kentem fel (róla lesz a hétvégén poszt), az arcomra a MAC Extra Dimension Bronzer került a NARS Orgasm pirosítójával feldobva, míg az ajkaimon az új Max Factor Colour Elixir Glowing Peach árnyalatát láthatjátok. Plusuként pedig lőttem pár képet az új Juicy Couture szemüvegemről, ami nagyon egyszerű, fekete nerd műanyag keret, kicsi rózsákkal az szárán és imádom és még mindig nem vagyok biztos benne, hogy jól áll... De most már nyilván mindegy :D.






17 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül jól áll neked ez a szemsmink, percekig elnézegetném a fotót! :)

    VálaszTörlés
  2. jajj, nagyon aranyos vagy köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Vízvonalra milyen cerkát használsz? Tartós?
    Egyébként nagyon tetszik a smink, a szemüveg pedig, igen! jól áll ;)

    VálaszTörlés
  4. NYX Milk és elég tartós, bár soha nem figyelem XD és köszönöm :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép smink, és ez a rúzs is jól áll. Bát én a természetesebb színek híve vagyok inkább. (-: És, igen! Szerintem jobban áll ez a szemüveg, mint a régi.

    VálaszTörlés
  6. a réginél én is mindenképpen jobbnak láttam, örülök, hogy mások is ezek szerint :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett!a Bőröd is olyan tisztának látszik :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól áll a smink és a szemüveg is! Nagyon tetszik a szárán a virágminta! :) Igazán jó ízlésre vall, hogy ezt választottad!

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. nagyon csinos! én is hasonló keretet szeretnék majd, unom a jelenlegit (:

    VálaszTörlés
  11. Jujj, a szemöldököd naaaagyon tetszik! A komplett smink ♥, jól is áll. És szerintem a szemcsid is cukkero, jó választás volt. :-)

    VálaszTörlés
  12. tényleg jobban áll ez a szemüveg :)
    ha szemüveges leszek mindenképp ehhez hasonlót választok majd. olyan cuki

    VálaszTörlés
  13. köszönöm, aranyosak vagytok, meg vagyok nyugodva :)

    @Csirbiri Erica: MAC szemcerka, imádom :)

    @Fauve: még van kedvezmény a vision express-ben én is ott vettem és nagyon szépséges keretek vannak

    VálaszTörlés
  14. A rúzsod valami csodálatos, nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép ez a smink és illik a szemüveg :) és külön tetszik a szemöldököd

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.