A hét kedvence - Vagheggi Ibiza Shower Gel

A Vagheggi egy viszonylag új márka még a hazai piacon (legalábbis számomra), olasz és fitokozmetika és fair trade, szóval nagyon-nagyon jól hangzik és elég szuperek a termékeik is. Csupa-csupa isteni összetevőket tartalmaznak (áfonya, málna, mexikói lime, avokádó, fekete bors, olíva levél, arany, alma, fehér tündérrózsa, édes narancs és még sorolhatnám) és változatos a kínálat, testápolástól kezdve a sminkeken át minden megtalálható náluk, amire csak a szépülni vágyóknak szüksége van. Én elsőként az Ibiza tusfürdőt próbáltam ki tőlük és jól bele is szerettem az illata miatt. Ha van tubusba zárt nyári trópusi cukrászda illat, akkor ez az. Egyszerre édes és friss, citrusos, olyan, mintha egy key lime pite lenne :). Isteniiiii! Nagyon jól habzik, finom krémes, csak azt sajnálom, hogy tusolás után nem igazán marad meg a bőrömön. Sajnos az áráról nincsen információm, de egyébként a Vagheggi középkategóriás, egyáltalán nem olyan drága, mint gondolnátok :). A termékeket a L'école szalonban tudjátok megnézni és megvásárolni.


8 megjegyzés:

  1. A Vagheggi nem új, nekem a kozmetikus rokonom ezer éve ezzel dolgozik :D de tényleg jó minőségűek :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezt benéztem, de mondjuk nekem még nagyon új :D Mit érdemes kipróbálni tőlük?

    VálaszTörlés
  3. Szia Lolly! Kozmetikus vagyok (kemény két hete :D) és Vagheggivel dolgozom. Először nagyon féltem a márkától, mert az oktaóm az utlosó évem végén kezdte el használni, viszont a szakmai vizsgámra már ezzel kellett mennem. a Vagheggi egy hihetetlenül jó, professzionális márka és egy-két használat után én teljesen beleszerelmesedtem :) Magas számban vannak benne hatóanyagok, ezért szrintem mindenképpen olyan kozmetikustól kell venni, aki jól ismeri a bőrtípusunkat, mert ezek tényleg hatékpony termékek (aj, ez olyan kiokgatósan hangzott, pedsig tényleg nem az akart lenni). Szerintem szuper termékek és a bőrünk nagyon hálás, ha megefelelő termékeket használunk, nem pedig leemelünk valamit a drogéria polcairól.

    VálaszTörlés
  4. Ez de jól és meggyőzően hangzik :) rögtön szimpatikusnak és profinak tűnt nekem a márka, ezek szerint nem tévedtem. Csak félek, hogy az én bőrömnek nem lenne jó az illatanyagok miatt. Vagy van olyan vonal, ami èrzékeny bőrre való?

    VálaszTörlés
  5. Hát köszi, most kénytelen vagyok utánajárni, mert ha Key Lime-illata van, akkor számomra kötelező :-D

    VálaszTörlés
  6. Van érzékeny bőrre való termékcsaládja a márkának, ami az Emozioni névre hallgat. Nagyon kíméletesek, mégis táplálják a bőrt és otthoni használatra is alkalmasak (micsoda reklámszöveg :D) Szerintem érdemes kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  7. na ennek utána kell néznem akkor :)

    VálaszTörlés
  8. van köze a Vigorance-hez?:D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.