Beauty Of The Moment - Guerlain Meteorites Brush

10:28 de.
Szerdán egy fantasztikus találkozóval kedveskedett a Dovex (Guerlain, Chanel, Bourjois, Clarins, Thierry Mugler, Fendi és még sorolhatnám) a bloggerináknak, amin a munkám miatt személyesen sajnos nem tudtam részt venni, de kishugi képviselt engem és a blogot is. Fantasztikus dolgokat látott és hallott, majd szerkesztek nektek pár képet, de előtte muszáj megmutatnom nektek az egyik gyönyörűséget, ami a csomagunkban lapult.





Nagy meglepetés volt ez a csodaszép ecset a Guerlain-től, bevallom, mint hivatásos ecsetmániás én ennek örültem a legjobban. A fehér, ezüst díszítéses szárú, rózsaszín szőrű darabot speciálisan a Meteorites gyöngyökhöz találták ki, hiszen a szálai picit vastagabbak és erőteljesebbek (de hihetetlenül puhák), hogy könnyebben felvehessék a púdert. Elképesztően luxus darab, még egy kis mágnessel záródó tok is járt hozzá. Ja, és az ezüst része olyan, mintha pikkelyes lenne. Sellő ecset... Az ára kicsit borsos, itthon kb 10-11 ezer forintba kerül.


12 megjegyzés:

  1. Szepseges az ecset! En is orulnek neki :)
    Tegnap voltam a Pull&Bearben es lattam egy irizalo szinu sarut es te jutottal eszembe :)
    Magamnak az aranyat vettem meg:)
    Mia

    VálaszTörlés
  2. Az iphonera ratettem nehany appot(zara, mango, pull&bear,stb),csak a fontosabbakat:)es innen szoktam ertesulni az aktualis kinalatrol:)
    Eloben meg jobban tetszik:)
    Pont egy ugyanolyan volt rajtam tegnap, csak nude szinben es borbol a zara tavalyi kollekciojabol. Az ott dolgozo csajnak is feltunt az oriasi hasonlosag.
    Nezd meg, remelem, h szereted-e a labujjkozos sarukat:)
    Mia

    VálaszTörlés
  3. Hogy kaphattál egy 10-11 ezer Ft értékű ecsetet csak úgy? ennyire jó a bloggerkedés? :DDD
    Amúgy gyönyörűűűűűű, be le sem merném "mártani" a púderbe :D

    VálaszTörlés
  4. Aztiii, de gyönyörűű! *.*
    Várjuk a képeket a találkozóról! :)

    VálaszTörlés
  5. nekem kinézetre nem tetszik, legalábbis kép alapján, de örülök hogy örülsz és hogy jó vele dolgozni :) és boldog születésnapot utólag!

    VálaszTörlés
  6. @Mia: na majd utánanézek ezeknek :)

    @Névtelen: nem ezért bloggerkedek, de úgy látszik ezek szerint jól megy :)

    @Névtelen: köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kivancsi vagyok, h neked tetszik-e :)
      Mia

      Törlés
  7. De szépséges ez az ecset, mázlista vagy :)

    VálaszTörlés
  8. Ó, az az ecset! Kész műalkotás, nem csodálom, hogy ennek örültél a legjobban :-)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.