Sephora Divergent Collection

Biztosan sokan ismeritek már a Hunger Games babérjaira törő Divergent című könyvet, ami ugyan nincsen olyan erőteljes és izgalmas - legalábbis szerintem -, mint az elődje, de azért nem rossz történet (bár a harmadik könyv annyira unalmas, hogy még mindig nem sikerült a végére érnem) és a nemsokára bemutatásra kerülő filmverzió (március 21, mark your calendar) is egészen jól néz ki ez előzetesek alapján. Azt viszont álmomban sem gondoltam, hogy a Sephora ennek örömére egy sminkkollekciót is a piacra dob a következő hónapban. A hangsúlyt egyértelműen a szemeken és a körmökön van, a színek pedig hűen tükrözik a könyv hangulatát, minden egy kicsit sötét, borongós, naturális. Szerintem működik a dolog, bár számomra nem túl izgalmasak ezek az árnyalatok, de pont emiatt, a jó kihasználhatósága miatt lesz nagyon népszerű. Azért a holografikus dobozkás palettát elfogadnám...

via Huffingtonpost


via Huffingtonpost

via Huffingtonpost

3 megjegyzés:

  1. a harmadik könyv tényleg annyira vontatott, hogy két hónapja olvasom már... és még nincs vége. pedig izgalmasnak indult :) ez a kollekció sem mozgatta meg a fantáziámat különösebben, tudnék nélküle élni :D

    VálaszTörlés
  2. Atyaég, ezt meg minek kellett??? :D nem gondoltam volna, h ekkora hiszti lesz ebből a sorozatból is, főleg mert klasszisokkal gyengébb, mint Az éhezők viadala (és ugye azért az sem egy világirodalmi remekmű, de legalább jó volt az alapötlet) javítsatok ki, ha tévedek, de ezeket a könyveket/filmeket általában inkább a fiatalabb korosztály olvassa/nézi, viszont ezeknek a sminkcuccoknak a célcsoportja inkább a középkorosztály, nem? Mármint nekem személy szerint tetszenek ezek a színek, komolyak, elegánsak. De azért még szeretek színekkel kísérletezgetni, hétköznapokon is, mert úgy érzem, 50 évesen már hülyén fogok kinézni türkiz tusvonallal. Akkor fogok majd ilyen szép, naturális színekkel sminkelni. Na mindegy, az ötlet tetszik, csak nem tudom kinek szánják :)

    VálaszTörlés
  3. Én személy szerint imádom a natur színeket. Rajtam hülyén mutatnak a kék, sárga, zöld színek a szememnél. Ezért váltottam a barna árnyalataira. Amik itt kaphatóak nekem tökéletesek lennének. Szívesen sminkelnék ezzel a palettával...mivel sok fellépésen veszek részt.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.