A hét kedvence - Irregular Choice

5:38 du.
Régóta ismerem már az Irregular Choice-t és ugyanilyen régóta ácsingózok már valamelyik cipőjükre is. A márka természetesen angol, csak az angolok tudnak ilyen zseniálisan hibbant dolgokat kitalálni, imádom őket. A kínálatukban megtalálhatóak mindenféle kiegészítők, táskák, ruhák, de a cipők a legjobbak. Rettentően giccsesek és őrültek, nagyon egyediek és biztosan a legtöbb ember a világból is kiszalad, ha meglátja őket, de én egyszerűen nem tudom levenni róluk a szemem, annyira megbabonáz ez az édes őrültség, amit ezek a darabok képviselnek. Alapvetően nem öltözködök feltűnően, sőt, inkább részesítem előnyben az egyszerűbb, fekete, fehér, szürke, farmer dolgokat, de a cipőimnek (és a táskáimnak) mindig különlegesnek kell lenniük, én ezzel szeretem kifejezni magam. Azt hiszem az Irregular Choice topánkái erre tökéletesek lennének, komolyan csak az áruk tart vissza, attól hogy elkezdjem őket gyűjteni, de nem hiszem, hogy az unikornisos csodának még sokáig ellent fogok állni :). És Magyarországra is szállítanak :).

Eternal Friend Ł115


One Who Charms Ł115

Whiskers Ł89.99

Naughty Smile Ł84.99

Secret Pair Ł84.99

Zombunie Ł74.99

Gold Shopping Bag Ł3

Little Minx Ł3.50

Bunny Kins Ł18

Who Stole The Cookie Ł8.50

Suck It Ł4.99

Dan Sullivan Rapture Ł99

5 megjegyzés:

  1. Brutálisak, főleg az unikornisos dolgok... :D

    VálaszTörlés
  2. Én hasonlóan tudnám megfogalmazni, mint te..annyira brutálul giccsesek, hogy az már jó! :DD

    VálaszTörlés
  3. A cicás cipő és az ékszerek simán jöhetnek akár hétköznapra is! :) A többi már kicsit extravagánsabb :)

    VálaszTörlés
  4. hát én egyiket se venném fel. ez nem stílus..............

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.