Maybelline Baby Skin primer - teszt

Rettentően várta mindenki már egy jó ideje a Maybelline Baby Skin pórusfinomító primert csak konkrétan én nem. Egyáltalán nem ragadta meg a fantáziámat, meg van is itthon pár primerem, gondoltam ugyan minek kell még melléjük plusz egy. Aztán észrevettem, hogy konkrétan mindenhol, a legeldugottabb kis drogériában is teljesen le van fosztva a Baby Skin állvány. Gondoltam, ha ennyire viszik, akkor csak nem olyan rossz. És ahogy az a nagykönyvben meg van írva be is dőltem a dolognak, jó beauty blogger módjára :).




A csomagolás semmi extra, egyszerű kis tubus (22 ml), élénk, vidám színekkel, akár még gagyi hatásúnak is le lehetne írni, de inkább aranyos. A csőrös adagoló nagyon praktikus, mert így nem fogunk túlzásba esni a kinyomásnál. Illata (szerencsére) és színe nincsen a primernek, teljesen átlátszó, gélszerű az állaga.



Igazából nem nagyon lehet túlragozni ezt a tesztet, mert egy primer vagy működik vagy nem :). Annyit azért gyorsan az elején, hogy nagyon-nagyon kevéske kell belőle, mert olyan furán síkos lesz a bőrön és még a kevés is soknak fog tűnni, szóval csínján vele. Nekem pl a T-zónára egy fél borsszemnyi is elég. Az eloszlatása nagyon könnyű és gyorsan meg is 'szárad'. A lényeg pedig, hogy ugyan nyilván csodát nem művel, de nagyon szépen kifinomítja a kisebb-közepes pórusokat és szép, sima felületet biztosít az alapozónak, bár önmagában is lehet használni. A hatását nem mondanám kifejezetten tartósnak, de nagyjából fél munkanapot kibír, utána viszont már elkezd zsírosodni a bőr és előtűnnek újra a pórusok is, bár hozzá kell tennem, hogy lehet nálam van a hiba, mert meg van őrülve a bőröm. Mivel szilikont tartalmaz, az arra érzékenyek nyilván kerüljék. Én nem vagyok rá az szerencsére, de néha szoktak kis pattijaim lenni a primerektől, a Baby Skin-től viszont eddig nem jött elő rajtam semmi, bár lekopogom. Az ára 8 font, sajnos otthon még nem lehet kapni, de ebay-en fellelhető. Szerintem érdemes egy próbát tenni vele, nyilván, ahogy említettem csodát nem tesz, de a kisebb és közepes pórusokat szépen 'eltünteti'.



6 megjegyzés:

  1. Nekem egész jól bevállt, semmi patti tőle és nap végét is kibírja fényesedés nélkül. Egyidőben vettem/kaptam a Smashbox primerével, nálam az viszi a prímet, (kíváncsi voltam melyik a jobb, mert ugye elvileg ez annak az olcsóbb és elérhetőbb változata) na az brutál! Állagra is finomabb, az alapozóból kevesebb kell mert gyönyörűen terül rajta. És estére makulátlan maradt.
    Azt tudom ajánlani, bár nem mászthev, mert neked szép a bőröd :-)

    VálaszTörlés
  2. Engem ő nagyon érdekel! Nem tudod Magyarországon is lehet majd kapni? Ill. Mennyibe került kint? Köszi

    VálaszTörlés
  3. Köszi a posztot,már vártam :) Nekem így pozitív, szóval kipróbálnám,ha lehetne :)
    Mia

    VálaszTörlés
  4. sajnos nem tudok semmit az otthoni megjelenésről, de az ára olyan kb 2500 Ft körül lesz, ha lesz :)

    VálaszTörlés
  5. egy ideje én is nézegetem, mert sajnos eddig minden primertől apró pattijaim lettek :( és hát ha már a babylips bevált, akkor ez sem lehet túl rossz.. milyen primert próbáltál még ezen kívül, ami tényleg jó volt? :)

    VálaszTörlés
  6. clinique (már három van a márkától, vegyesek az érzéseim) és mac :) éppen egy új clinique-t tesztelek most, nemrég jelent meg és egészen jó

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.