Bukta

Ismét belefutottam két bukta termékbe :). Vagyis igazából annyira nem bukták, csak nekem nem jöttek be ezért, vagy azért. A Palmer's testápolói eddig rendre beváltak, a sima kakaóvajas verzióból már a nagyon sokadikat fogyasztom, de nyilván nem is én lennék, ha nem kacsintgatnék másfelé folyamatosan és nem akarnék valami újat mindenáron kipróbálni (ikrek...). Így került hozzám az Anti-aging Smoothing Lotion, amit nem is tudom hogyan gondolhattam komolyan, amikor az égvilágon abszolút semmi szükségem nincsen anti-aging termékekre, de sebaj, előfordul... Sajnos már az illata sem olyan, mint a normál verziónak és az állaga is teljesen más, míg az nagyon krémes, szinte vajas, ez teljesen folyékony. Ugyan gyorsan beszívódik és nagyon sima lesz tőle a bőröm (mégiscsak smoothing), de abszolút nem hidratál és szinte azonnal be akartam még egyszer testápolózni magam valami mással utána, annyira nem volt jó érzés. Lehet, hogy másnak bevált, vagy tetszik, de én látni sem akarom többet és javaslom a messzire kerülését.





A másik termék igazából hozza azt amit kell, de mégis kissé félresikerült lett. A Batiste száraz samponjai nagyon szuperek, ehhez kétség sem férhet, ráadásul elég sokfélét is lehet kapni, van mindenféle illatú, sőt külön szőke, barna vagy vörös hajra való is. Én ez utóbbival szívtam meg kissé. Ugyanis, noha a funkcióját ellátja és mint száraz sampon tökéletes működik, de ez a vörösre színezős dolog baromira nem vált be. Ugyanis konkrétan minden, de minden vörös lesz tőle és nem győzöm lemosni a fésűről, a fejemről, a ruháimról, a kezemről, a párnáról... Rémálom. Pedig az ötlet jó lenne. Maradok inkább a normál verziónál. Nektek milyen termék okozott legutóbb csalódást?



5 megjegyzés:

  1. Én múlt héten vettem egy olcsóbb dry sampont, ami nekem jobban bevált, mint a batiste (a batiste cherry után picit "korpás" lettem): girlz only party nights :) 1,5 volt a tescoban és szuper :)

    VálaszTörlés
  2. a palmer'stől most használok egy testápolót és egy testvajat, mindkettőt stria ellen (babát várok, és amit rugdal odabenn a kicsi, ráfér a bőrömre az extra kencézés...). Imádom az illatát, és a hatását is! Sajnálom, hogy ez nem jött be neked. Én eddig a szárazsamponokkal futottam zátonyra minden alkalommal, egyszerűen túl béna vagyok használni, vagy csak utálom az érzést, hogy valami lerakódás van a fejemen...

    VálaszTörlés
  3. Legutóbbi csalódásaim:
    Essence sötétben világító fedőlakk: nem világít. Mint utóbb kiderült: csak uv-fényben világít, de ezt nem tüntették fel.
    Lora mystic rúzs: szétmállott, kitört, pedig vigyáztam rá.
    Eveline BB krém: izzadáskor (nem sportoltam, csak egy rohanósabb munkába menéskor) összeállt és lejött az egész
    Essence all over shimmer bronzosító: túl sok benne a csillám, hétköznapra használhatatlan

    VálaszTörlés
  4. @Detti: a többi termék eddig nekem is tökéletesen bevált, imádom a Palmer's-t amúgy, de ez egy darab kaki :D

    VálaszTörlés
  5. Én a Batiste barnáját használtam, nekem csak az első alkalomkor lett barna a homlokom meg a kezem, de akkor nagyon béna voltam. Párnát nem színezte be. Az más kérdés, hogy egyszer láttam Auchanban, akkor vettem, azóta meg már nincsen... rohadt mérges vagyok, mert tényleg bevált.

    Az én elmúlt időszakos csalódásaim:
    -Soliteint sminklemosó tej - szappan-víz kombó jobban működik sminklemosásra, mint ez a förtelem...
    -Lee Strafford sötétbarna hajra való szárazsampon - nem elég, hogy elég drága, még rossz is... néha nem jön belőle por, néha világosabb por jön belőle
    -Lovely Maxi Lips szájfény - kb, minden 2. mártásnál felkúszik egy rohadt nagy adag szájfény a nyélre, rosszabb esetben tiszta ragacs lesz az ember keze...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.