Catrice Luxury Laquers limitált kollekció

A körömlakk imádók biztosan a szívükhöz fognak kapni a Catrice Luxury Laquers kollekció láttán, mivel még én is elismerően hümmögtem miután megláttam a képeket. Összesen 24 csodásabbnál csodásabb lakkot foglal magában a trendkiadás, méghozzá négy részre bontva: Chameleon (duókrómok), Holomania (holografikusok), Million Brilliance (csillámosak) és Sand'sation (ezt magyarul hívják valahogy? Vagy még mindig liquid sand? Vagy homokhatású???). A színek változatosak és szemkápráztatóak, az elenevézes még mindig zseniálisak (The Big Bling Theory, Chromeo & Julia, 100 perSand Real) , valamint az sem utolsó szempont, hogy szerintem a Catrice lakkok minősége túlzás nélkül is kiválónak mondható. A Luxury Laquers márciustól lesz kapható, sajnos magyarországi megjelenésről még nem tudok, de mihelyst lesz információm megosztom veletek. 



Holomania: Holo Manolo, Plum Me Up Scotty, Holo In One & ApHolo 7

Million Brilliance: Brightsmaid, Sweet Glitzteen, Glitter Me If You Can & Walk Of Glitters

Million Brilliance: Glitters Are The Girls Best Friend, The Big Bling Theory, Glitz Carlton & Gliterama

Chameleon: C(h)ome, Leon!, Salmon, Salmon But Different, Chromit & Miss Pinky & Chromeo & Julia

Sand'sation: 100 perSand Real, Sandhopper, Maliblue & Plumbeach

Sand'sation: Waikiki Peach, Tropicoral, It's A Pinkini World & Strawberry Bayquiri

6 megjegyzés:

  1. Sajnos ezek nem jönnek be hozzánk, Lakkhatalom Aggie-nél láttam a szomorú hírt :( Bezzeg Mianmarban árulni fogják, wtf???
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Pont a legjobb dolgok nem lesznek nálunk kaphatóak? :( Hát most nagyon elszomorodtam, pedig ezek közül néhánnyal nagyon szemeztem :(

    VálaszTörlés
  3. Olyan gáz, hogy ezeket legalább internetről nem lehet megrendelni...
    Már korábban is próbáltam nyomozgatni Catrice és Essence fronton, de soha nem találtam semmilyen netes webáruházat. :(
    Ezek a körömlakkok csodálatosak, nem vagyok hajlandó lemondani róluk :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.