Essence Kalinka Beauty Blush - teszt & swatch

Citromhab Évi beauty swap csomagocskájában lapult meg ez a kincs, aminek rettentő mód megörültem, amikor megláttam, mert egyrészt annyira régen vettem kézbe utoljára Essence terméket, másrészt pedig már a képek alapján beleszerelmesedtem ebbe a pirosítóba (imádom az ilyen árnyalatokat meg a matrjoska babákat is :)). Szóval képzelhetitek milyen lelkesen vettem bele magam a kipróbálásába és elég nehéz volt visszafogni magam, hogy nehogy belemásszak fotózás előtt. 





A csomagolás elképesztően aranyos és vidám, egyből mosolyt csal az ember arcára a vibráló narancs és barack, na meg persze az édes matrjoska baba motívum és a madárkák. A pirosító műanyag kompakt helyett papírban érkezik, ami mágnessel záródik, elég biztonságos, de azért nem szívesen dobnám csak úgy be a táskámba. Belül csak a pirosító található, ezt egy fólia védi, tükör most nincsen, de nekem nem is hiányzik. Az információk a hátoldalon vannak.



Kezdjük a negatívummal: iszonyatosan porziiiik *-*. Amikor először csináltam vele ujjal a swachot az alkaromra, csak az tűnt fel, hogy mennyire finom és puha a textúra, viszont annyira nem könnyű felvenni. Azonban, amikor élesben is kipróbáltam, na akkor ért a meglepetés, mert rengeteget pírt vett fel az ecsetem és nagyon porzott is a dolog, féltem, hogy nem fog szépen mutatni az arcomon, mert túl sokat viszek majd fel. Viszont annyira finom és lágy a színe, hogy nem lehet belőle túl sokat magunkra kenni, így végül abban maradtam magammal, hogy nem érdekel különösebben a kis probléma :). 



A pigmentációja egyébként közepes, jól lehet építgetni és nagyon természetes mutat ez a barackos-narancsos árnyalat az orcákon. A pan-ben egyébként csillámosnak tűnik, vagyis nem csak annak tűnik, hanem az is, de feltéve már selyemfényű inkább, a swatchon is látni, hogy teljesen eltűnnek a szikrázó részecskék. Az én szívembe belopta magát a porzás ellenére is, biztos, hogy sokat fogom használni a közeljövőben. Az ára sajnos nem tudom, hogy pontosan mennyi lehet, én 800 Ft-ra saccolom. Négy unikornis jár neki.




1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.