A hét kívánsága - Urban Decay Electric paletta

Félre az unalmas (ááá amúgy nem az :)) Naked termékekkel, elő a vibráló, szemkápráztató és neon színekkel! Az Urban Decay megint jókora meglepetést okozott a legújabb palettájával, ami az Electric nevet kapta és elképesztően élénkre sikeredett. A tíz árnyalatból kilenc matt, egy pedig metálfényű (egy ezüst) és mindegyik - legalábbis a swatchok alapján - szuperül pigmentált, bár nem csoda, hiszen pressed pigment szemfestékekről van szó. A paletta várható megjelenése április, de semmi hivatalos információ nincsen még sajnos. Én már persze most tűkön ülök, mert ha már a Naked3 sikerült kihagynom, ezt tutira nem fogom (persze a Naked3 meg állandó, még megvehetem :)). Nektek hogy tetszik?


4 megjegyzés:

  1. Bakker nagyon jó, már alig várom a swatch-okat róla.
    Bár a matt színekkel egy kicsit hadilábon állok...

    VálaszTörlés
  2. Hű, már alig várom a sminkjeidet Vele! Nekem is egyből Te ugrottál be róla, mert a Vice paletta élénk színeit is nagyon szeretted :-)

    VálaszTörlés
  3. Én nem vagyok elég bevállalós ezekhez a színekhez, pedig nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
  4. http://lethalglam.blogspot.hu/2014/02/urban-decay-electric-palette-sneak-peek.html

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.