Kiko Smart Lipstick - Peach - teszt & swatch

7:28 du.
Én még emlékszek azokra az időkre, amikor a Douglas-ban lehetett kapni Kiko termékeket, volt is pár rúzsom tőlük. Borzalmas leírni, de ez kábé tíz éve lehetett (jézusom, de öreg vagyok, tök szar érzés kimondani olyanokat, hogy tíz meg tizenöt éve ez meg az történt :D), azóta pedig valamiért nem elérhető kis hazánkban az olasz márka, pedig elég jó minőségű, széles a választék és az ára is igen baráti. Én sem vettem azóta semmit a Kiko-tól, amióta megszűnt nálunk, így nagyon örültem, hogy most végre kipróbálhatok pár dolgot tőlük (de sokszor fogok még Évinek hálálkodni :)).



Első körben a Smart Lipstick egy darabját szeretném nektek megmutatni. Kezdjük is szokás szerint a csomagolással: egyszerű, fekete papírdoboz, gondolom mindenkinek úgyis egyből vagy a MAC, vagy az ilyen típusú külsőhöz köthető professzinonális márkák jutnak eszébe, nyilván nekem is ez futott át az agyamon, amikor megláttam. A rúzs tokja is egyszerű és fekete műanyag, jól záródik, elég strapabírónak tűnik. Jó ez így, mert tényleg profi benyomást kelt, bár a szín nevét hiányoltam a csomagolásról, de sebaj, mert megtaláltam a Kiko honlapján.




A rúzsnak nagyon finom krémes textúrája van, sikerült jól bele is habarodnom egyből :). Kellemesen hidratál, egész nap ő volt rajtam és nem kellett külön ajakbalzsamot használnom, az ilyen ápolóhatást én mindig nagyra értékelem. Sajnos pont emiatt a jó tulajdonsága miatt kicsit gyakrabban kell újrakenni, de pár órát szépen kibír, ha nem eszünk persze. A pigmentációja közepes, a finise pedig szép fényes, egy kis csillámmal megspékelve, egyáltalán nem hivalkodó módon. 




A színe pedig az én gyenge pontom, ha rúzsról van szó, egyszerűen tökéletes. Finom barackos árnyalat, természetes, de mégsem a néha unalmas nude módon, inkább egy babás, üde frissességet kölcsönző módon. A Smart Lipstick egyébként 24 színben kapható és 4 fontba kerül Angliában, valamint 4 euróba Európa szerte. Mivel nem igazán tudok hibát találni benne - megvan minden ami kell, hidratál, nagyszerű a textúrája, tökéletes a színe és jó az ára - ezért egyértelműen öt unikornis jár neki.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon tetszik, gyönyörű színe van :)

    http://fashion-by-asu.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Wow, gyönyörű, igazi meleg barackos árnyalat... Imádom az ilyeneket, nagyon jól mennek a fehér bőrhöz :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű *-* ÁÁÁ kell egy ilyen rúzs, pedig nem használok rúzsokat csak szájfényt! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szín:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! Mi a száma? Lehet,hogy megrendelném a webshopból néhány másik kiko termék mellett :)
    Mia

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.