Újdonság | Pupa Velvet Garden Limited Edition

Mindig nagy izgalommal várom a Pupa legújabb kollekcióit, különösen ősszel és télen, hiszen, ha sminkelésről és limitált kiadásokról (meg egyébként minden másról) van szó, akkor ez az időszak a legjobb és legszebb, a csodás mély árnyalatokkal és ragyogással. A Pupa Velvet Garden főszereplője a jelenlegi kedvenc színem, a lila, ami minden terméken visszaköszön. A kollekció két (három) sztárja egyértelműen a virágmintás, három tónusú arcpirosító és a két gyönyörűséges szemhéjpúder paletta, de a rúzsok és a lila szempillaspirál is izgalmasnak tűnnek. A Velvet Garden, ha minden igaz, akkor hamarosan (szeptember 5-e után) kint is lesz az üzletekben! Nektek hogy tetszik???



Pupart Eyeshadow Palette - Rose Garden

Pupart Eyeshadow Palette - Autumn Garden

Vamp! Intense Smoky - Deep Black, Intense Violet; Vamp! Mascara - Intense Violet

Velvet Garden Blush - Rose Peony

I'm Lipstick - Rose Lilium, Red Peony, Burgundy Poppy, Fuchsia Cyclamen

Lasting Color Gel Nail Polish - Red Peony, Fuchsia Cyclamen, Burgundy Poppy

10 megjegyzés:

  1. Absolutely beautiful colours! Have to and check them at Westend:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hope you're going to like them in person as well :) Let me know ;)

      Törlés
  2. Ez a kollekció egyszerűen gyönyörűséges! :O
    És még a közelben sincs Pupa bolt...éés nem hiszem, hogy az időmbe bele fog férni, hogy felmenjek Pestre megnézegetni élőben is őket, és megtaperolni...és...valószínűleg nem is tudnék üres kézzel távozni...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó lenne, ha indítanának egy webshopot nem igaz???? :D

      Törlés
    2. Ne is mondd! Mikor legutóbb kijöttek egy csodás kollekcióval, akkor nekem is átfutott az agyamon, hogy kéne egy webshop! :D
      De hátha még terjeszkedni akarnak online irányba is...én bízok bennük...:D
      (Így mindig csak nyálat tudok csorgatni, mert ha véletlenül bolt közelben is vagyok sosincs már semmi...unokatesómmal meg látatlanban azért nem akarok lehozatni dolgokat, mert ha félreérti, hogy mit akarok, vagy ilyesmi, jobb az ilyet magam intéznem. :D)

      Törlés
    3. nekem is nehéz, most hogy vidékre költöztem... :( nem járok fel olyan gyakran pestre, mint ahogyan szeretnék, és állandóan lemaradok minden limitált kollekcióról :(

      Törlés
  3. minden nagyon szép, különösen a pirosító :) Én szerencsés vagyok, mert a lakásomtól 500 m-re van pupa bolt :)

    VálaszTörlés
  4. Annyi újdonság jelent meg idén, hogy már alig tudom követni. Mindet ki szeretném próbálni!! :D csak győzzem pénzzel és hellyel :D Ez is most felkerült az amúgy is igen hosszú listámra:D Ha érdekel, akkor szerintem a mostanság megjelent 2B Makeup-ot is próbáld ki! én most tesztelgetem, nekem nagyon bejön. A honlapjukon ( http://www.2bmakeup.hu/ ) fent van minden, és rendelni is tudsz.

    Puszi, Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, mindenképpen ránézek a webshopra :) Szegény kis pénztárcám...

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.