Újdonság | Essence Girls Just Wanna Have Fun trendkiadás

Ennyire überpink és übercsajos trendkiadást már nagyon régen láttam utoljára és meg kell mondjam, hogy valamiért kifejezetten tetszik az Essence Girls Just Wanna Have Fun kollekció. Erre csak az lehet a magyarázat, hogy mostanában kifejezetten szeretek ilyen rózsaszínes árnyalatokkal sminkelni, különösen a szememet, pedig korábban kifejezetten kerültem ezt a színt. El is fogadnám a kis metálfényű szemhéjpúderpalettát és a szívecskés highlightert, meg persze a többszínű pirosítót is. Sőt a körömlakkok is nagyon tetszenek. Úgy látszik tényleg most érkeztem el a második gyerekkoromhoz :D. A Girls Just Wanna Have Fun trendkiadás szeptemberben és októberben lesz kapható kis hazánkban is. Nektek hogy tetszik???


Eyeshadow Palette - Just Me & My Girls

Lip Scrub - Barbie Girl; Lipstick - Pretty Girls Rock, Barbie Girl, We Are Young!

Multicolour Blush - Who Run The World? Girls!

Highlighter - Lady's Night

Duo Nailpolish - Just Me & My Girls, Who Run The World? Girls!, We're Happy Together

2in1 Nail File - Girls Only!; Nail Stickers - Diamonds Are The Girls Best Friends

Cosmetic Bag - All We Wanna Do Is Have Some Fun

5 megjegyzés:

  1. Ez a pirosító emlékeztet a manhattan palettájára, amit nemrég fogyasztottam el. Eredetileg az apieu hasonló termékét akartam megvenni, de ezt még megvárom =)
    És ha a highlighter olyasmi formula lesz mint a pure nude, akkor az is az enyém lesz ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt a highlightert azóta is siratom, én is remélem, hogy hasonló lesz :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nekem a rúzsok, a multicolor pirosító és a highligter eléggé bejövős. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nekem most semmi extra, uncsi. Jó lenne egyszer egy igazán bevállalós trendkiadás, sötétebb színekkel, érdekességekkel.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.