Újdonság | Essence Midnight Masquerade

Nekem annyira elvette a józan eszemet a karácsonyi kollekció, hogy alig tudok ráfókuszálni az Essence másik trendkiadására, ami Halloween tiszteletére készült, októbertől lesz kapható és a Midnight Masquerade nevet kapta. Sötét, füstös színek, csipkeminta, ragyogó fények, drámai ajkak és denevérszárnyas pillák, nagyjából ennyi jellemzi a termékeket. A szemhéjpúderek nagyon szépek, bár mostanában kerülöm az ilyen sötét tónusokat, a folyékony matt rúzs duók izgalmasak (fekete kontúrral együtt érkeznek), a folyékony highlighter is annak tűnik, de a körömlakkok is tetszenek. Egyébként már elég sokszor láttunk ilyen kollekciót. Nektek hogy tetszik???



Midnight Masquerade 2in1 Intensifying Base&Smokey Kajal - Zombies Not Allowed & Effect Eyeshadow - Keep Your Midnight Secret, Spooktacular Night, Witching You Were Here

Midnight Masquerade False Lashes - The Dark Night Rises

Midnight Masquerade Duo Ombré Lipstick - Dance Till Dawn, Bloody Marry Me

Midnight Masquerade Liquid Skin Illumnator - Sitting, Waiting, Witching & Nail & Cuticle Tattoos - Party At The Haunted House

Midnight Masquerade Nail Polish - Meet Me Midnight, Black Cats Wanted, A Vampire Kissed My Neck, The Walking Red

Midnight Masquerade Ornament Mask - From Mask Till Dawn

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges, már rég nem volt Essence kollekció, aminek lestem az üzletekbe kerülését :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. reméljük, hogy nem késik sokat és még halloween előtt itt lesz :)

      Törlés
  2. A kék szemhéjpúder csodás! :) Ha Szerbiában is kapható lesz tuti megnézem magamnak. Bár most rendeltem egy szintén csodás kéket a Kiko-tól, majd megnézem annak milyen színe lesz élőben, ha nagyon hasonló akkor valószínűleg kihagyom. Szóval remélem, hogy semmi közünk sincs egymáshoz, mert kell. Nekem minden kell, ami kék. :D
    A folyékony highlighter csomagolása fogott meg leginkább, de arra is kíváncsi leszek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ilyen áron még akkor is belefér, ha hasonlítanak ;)

      Törlés
  3. Igen, volt már ilyen...És engem sose kötnek le a kiadásaik (bár a mostani Karácsonyi nagyon jól sikerült, a palettát onnan már kinéztem :D), de...
    De ennek a hangulatnak és színeknek akkor se tudok ellenállni...nem egyediek, de azok a színek...az a pilla...az a folyékony rúzs! (Bár nem igazán értem ezt a jellegű "kontúrt" hozzá, először jópofának találtam a megoldást, viszont az állandó szortimentes darabok közt se sikerült szerintem megvalósítaniuk jól...éés indokolatlanul fekete a másik vég...ha találok belőlük, tuti megveszem mindkettőt, mert a rúzs tetszik, de nem vagyok benne biztos, hogy a minőség elég ilyen sötét színekhez...mondjuk van normális minőségű fekete kontúrom, szóval azzal lehet kipróbálom, de az essence kontúrjaiban nem bízok.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is kicsit fura az a fekete kontúr, szerintem túl krémes lesz, nem hiszem, hogy jól ki lehetne használni :(

      Törlés
  4. Hú, ennek de szép a színvilága... ezekkel a gazdag, sötét ékszerszínekkel mindig meg lehet venni kilóra. A sötétlila szemhéjpúder csodaszép, és balról a második lakk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a színvilág nagyon telitalálat, nem lehet mellényúlni ezekkel az árnyalatokkal :)

      Törlés
  5. A két szájkence tetszik, és azt hiszem ennyi :]

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.