CD - régi kedvenc új köntösben

Szinte biztos vagyok benne, hogy sokatok gyerekkorából ismerős a piros-kék CD logó a fürdőszobából, vagy anya krémjéről vagy a szappanokról. Én biztos vagyok benne, hogy sokszor találkoztam vele, aztán valahogy feledésbe merült és egészen mostanáig nem is nagyon hallottam a német márkáról, pedig már egy ideje teljesen új külsővel, termékcsaláddal és üzenettel jelen van a drogériák polcain. Az elmúlt időszakban ki is próbáltam tőlük pár terméket, róluk hoztam ma egy kis szösszenetet nektek :).



A CD, mint ahogyan már említettem egy német márka, 1961-ben indult hódító körútjára a CD logós szappannal, ma pedig már az arcápolás és testápolás mellett speciálisan férfiaknak is kínálnak kozmetikumokat. Mindegyik termékükön megtalálható egy kis zöld, német feliratos matrica - Reinheitsgebot - ez a biztosíték arra, hogy az összetevők között nem szerepelnek olyan anyagok, mint az ásványi olajok, szilikonok, parabének, színezők és állati eredeti összetevők, vagyis minden vegán és természetesen minden cruelty free is. Az összetevők természetes és növényi eredetűek, a termékek pedig kíméletesek, így akár az érzékeny bőrűek is biztonsággal használhatják.


Az itthoni kínálat elég széles (arcápolási termékeket még nem nagyon lehet kapni, de minden más megtalálható a drogériákban), rengeteg dezodor - golyós, pumpás, aeroszolos - , szappan, tusfürdő (a Müllerben néha látok limitált illatokat is) és testápoló közül válogathatunk. Az én kedvencem a vízililiomos tusfürdő lett, pedig bevallom, hogy kicsit ódzkodtam tőle, mert általában a krémes verziókat preferálom, a zselések szárítani szokták a bőrömet, de szerencsére ennél nem tapasztaltam ilyen negatív hatást, sőt! A habja finomabb, mint a krémes tusiké, az illata isteni, kicsit uniszex, így a család minden tagja bátran használhatja. Abszolút Lolly Approved :). (Az ára a Rossmann drogériákban 649 Ft.)



A dezodorok közül mind a három típust kipróbáltam, de rögtön tudtam, hogy a pumpás lesz a favorit, mert a másik kettőt nagyon ritkán vagy egyáltalán nem szoktam használni (ez nem a CD hibája nyilván, egyszerűen én preferálom inkább a pumpásat). A legjobb illata a narancsvirágosnak van, majdnem olyan finom, mint egy parfüm, édeskés-virágos-gyümölcsös és rendkívül tartós is, egész nap érezni, ami nyilván fontos egy dezodor esetében. A gránátalmás kicsit fanyarabb, a vízililiomos pedig púderes-friss illatú. Mindegyikük alumíniumsó mentes, nem hagynak fehér foltot a ruhán és nem ragacsosak (igen, vannak ragacsos golyós dezodorok sajnos...). Izzadsággátló hatásuk nincsen, ezek egyértelműen 'csak' dezodorok, amik a kellemetlen szagok ellen védenek. (A deók ára 649 és 999 Ft között mozog a Rossmann drogériáiban.)



Összességében nagyon örülök, hogy ismét megismerkedhettem a CD márka termékeivel, amiknek sikerült tökéletesen beilleszkedniük a modern kozmetikai világba, ráadásul mindezt úgy, hogy nagyon szimpatikus értékrendet képviselnek (nincsenek csúnya összetevők és cruelty free minden). Alig várom, hogy kipróbálhassam a testápolóikat is és remélem hamarosan az arcápolási termékeket is viszontláthatom az itthoni drogériákban. 

3 megjegyzés:

  1. Nekem a pumpas deo a kedvencem, es tenyleg szuper illatokban kaphato. Arra azonban erdemes figyelni, hogy a 0% nem vonatkozik az alkoholra. Volt is visitozas, mikor epilalas utan befujtam magam :D

    VálaszTörlés
  2. a pumpás nekem kevésbé jött be, mint a golyós, bár én nagyon izzadós vagyoj, sokszor a fújós verzióval is rájuk erősítek. sajnos a pumpás után este büdi voltam, pedig amúgy nagyon cuki az illata.
    hát igen, az alkoholt én is nehezményezem, nem túl gyengéd borotválás után se, ráadásul a szagát is utálom, szóval ha elfogynak, nem veszem őket újra, visszatérek a Dove maximum protection-jéhez, az minden téren nagyon bevállt, bár tényleg kissé drága.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.