Metálfény az ajkakon | H&M Precious Glow Metallic Lip Colour & Dazzle Lip Topper

A H&M Beauty részlege már egy ideje gyűjti maga köré a rajongókat, pláne amióta limitált kollekciókkal is jelentkezik 2-3 havonta. Engem leginkább ezekkel tud megvenni egy márka, már az előző, Global Fusion kollekcióból is begyűjtöttem pár darabot (róluk ITT olvashattok részletesen), de a jelenlegi Precious Glow nevű kiadás viszi eddig a pálmát nálam, hiszen minden termék csillog és ragyog. Legszívesebben hazahoztam volna az összeset, de megálljt kellett magamnak parancsolni, így csak a két - szerintem - legkülönlegesebb darabot hoztam magammal, amik ráadásul a legutóbbi sminktrendeknek is megfelelnek, tudjátok, most minden menő, ami metálfényű, különösen az ajkakon.



Precious Glow Metallic Lip Colour - Roaring Twenties - 2990 Ft

Ezek a csodás metálfényű rúzsok összesen öt vagy hat árnyalatban kaphatóak (a webshopban csak négy van fent, de Váci1-ben többet láttam), mindegyik extra csillámos és fényes és gyönyörű. Engem természetesen a rezes Roaring Twenties babonázott meg a leginkább, nagyon különlegesnek találtam ezt a színt, így ő jött velem haza. A rúzs formulája nagyon krémes, könnyen kezelhető, nem szárít és viszonylag tartós is. A pigmentáció fantasztikus, egy rétegben tökéletesen fed a világos szín és a fényessége ellenére is. A finise pedig önmagáért beszél, tényleg full metálfényű, apró csillámokkal telepakolva (ezeket egyáltalán nem érezni az ajkakon). Elsőre picit szokatlan volt, soha nem volt még hasonló rúzsom és bevallom, hogy eddig munkába nem is mertem használni, de a Szigeten ebben parádéztam és ősszel fel fogom avatni az irodában is :). Engem meggyőzött ez a trend, alig várom, hogy más márkáknál is felbukkanjanak a metálos rúzsok és szájfények.




Dazzle Lip Topper - To Boldly Glow - 1990 Ft

Elég sok érdekes sminktermékem volt már, de ez lazán az egyik legkülönlegesebb, soha nem használtam szerintem még csak hasonlót sem. A Dazzle Lip Topper, ugyanis nem egy szájfény, mint ahogyan a webshopban hirdetik, meg ahogyan én is gondoltam, hanem egy fura, felrázós folyadék, ami tele van pakolva mesés rózsaszínes csillámokkal és fénnyel és amivel bármelyik hétköznapi (matt) rúzsunkat változtathatjuk át menő metálhatású darabbá. A folyadék ráadásul egy idő után teljesen megköt, nem csúszik, nem mászkál, bár tartósabbá sem teszi a rúzsunkat. Önmagában nekem annyira nem tetszik, de egy nude, bézses barnás (Velvet Teddy), vagy éppen egy piros és bordó rúzzsal tökéletesen mutat. Sminkmániásoknak és a legújabb trendeket hívőként követőknek kötelező darab ;).





Összességében engem teljesen elvarázsolt a Precious Glow kollekció, imádom, hogy minden csillog és ragyog. A Dazzle Lip Topper egyértelműen a legkülönlegesebb darab, de igazából tényleg mindent elfogadnék a termékek közül (különösen a szemhéjpúder palettát, van benne egy csodááás metálbordó, de az aranyfényű szemöldökzselét is kipróbálnám). Egyetlen dolgot hiányolok, de nagyon: egy brutális highlightert (egy fura átlátszó vazelin szerű van a kollekcióban, de az nem győzött meg). Nektek hogy tetszik ez a kollekció?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.