L'Oréal újdonságok tesztje I.rész- Nude Magique Cushion, Infallible Fixing Mist, Brow Artist Genius Kit, Nude Magique CC Cream

Nagy izgalom előzte meg a L'Oréal újdonságok érkezését a dm üzletekbe (ebben a posztban - ITT - megtaláltok minden infót róluk), hiszen eddig nem kapható, évek óta várt termékek kerültek ki nemrégiben az új, kibővített állványokra. Én személy szerint a Nude Magique Cushion alapozóra voltam a leginkább kíváncsi, bár első körben erős kételyeim voltak vele kapcsolatban - mennyire fog fedni, kipattogok-e a fényvédőtől stb, de az Infallible fixáló spray is erősen megmozgatta a fantáziámat. Lássuk, hogyan teljesítettek nálam, hogy megérik-e az árukat és mire ez a nagy hájp körülöttük.



Nude Magique Cushion alapozó - kb 5900 Ft

Akkor most előre lelövöm a poént: imádom ezt az alapozóóóót! Rajongok érte, egyszerűen fantasztikus. Már a csomagolása is nagyon megtetszett, aranyos, csajos, kompakt, a kis puffni bigyó izé felesleges bele, szerintem nem lehet vele alapozni és ennyi az egyetlen hibája a terméknek. A használata nagyon könnyű, csak bele kell gyengéden nyomni egy kicsit a BeautyBlender-t vagy az ecsetünket (én egy nagy ovális ecsetet használok hozzá) az alapozóval átitatott szivacsba és már mehet is a menet. A fedése majdnem közepes, igazából elfed mindent, de mégis olyan, mintha nem is lenne az arcomon semmi. Nagyon-nagyon természetes, gyönyörű a bőrön, egybeolvad vele és tartósan rajta is marad.  A finise nem matt, picit ragyogóbb, egyértelműen normál és száraz bőrűeknek való, de talán egy tényleg jó mattító púderrel a kevert bőrre is elmegy, zsírosra semmiképpen nem ajánlom.



Soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen könnyed kis alapozót ennyire meg fogok szeretni, eddig mindig csak erős fedésűeket használtam, totális meglepetés számomra, hogy ennyire odáig vagyok érte. És hurrá, nincsen benne illatanyag, viszont van benne SPF29 fényvédő, amitől csodák csodájára nem pattogtam ki. Ja, és a 01-es színt, mintha nekem találták volna ki, szóval hófehérkék fel lehet lélegezni. Bravó L'Oréal, köszönöm az új kedvenc alapozómat!




Infallible Fixing Mist - kb 6000 Ft

Egy másik nagyon várt kedvenc, ami nem csoda, hiszen sajnos itthon nem dúskálunk még egyelőre a fixáló permetekben (a MAC Fix+ még mindig nem fixáló permet). Az Infallible Fixing Mist elsőre nagyon meglepett, hiszen a flakonban csak annyit láttam, hogy egy átlátszó folyadék úszkál egy vastag fehér réteg valami felett, vagyis használat előtt jól felrázandó, hogy el tudjanak keveredni a komponensek. 



Nekem egy kicsit meh a dolog, de igazából csak azért, mert elég tapasztalt vagyok már abban, hogy fixáló spray nélkül is iszonyat tartós sminket csináljak magamnak, így nem igazán vettem észre különbséget a használata során. Az illata kellemes, elsőre kicsit ragacsos - főleg a tükrön és a telefonon, de nagyon hamar megszárad és nem hagy semmilyen fura réteget a bőrön és nem is irritálja azt (nekem nem okozott gondot a benne lévő illatanyag, véd az alapozóréteg :D). Annyi biztos, hogy egy esős, párás, undorítóan meleg és izzadós napon is rajtam maradt estig a smink, amikor magamra fújtam és egy Rihanna koncertet is átvészeltem vele, de lehet, hogy nélküle is tartós maradt volna a sminkem. Rossz alany vagyok a fixáló spray tesztelésére azt hiszem...

Brow Artist Genius Kit

Csúcs szuper kis szemöldökformázó szett - szőkéknek, vagy hideg tónusú világosbarnáknak, sajnos nekem túl hamvasak ezek a színek :(. A kis kompaktban egyébként egy színezett wax, egy por, egy mini csipesz és egy kis ecset/kefe található. A waxot és port együtt és külön-külön is lehet használni, a csipesz meglepően jól működik és a kis ecsettel is ügyesen lehet dolgozni.




Nude Magique CC Anti-Redness Cream

Őt sajnos nem tudtam 'rendesen' letesztelni, mert egyrészt illatanyag van benne, másrészt nem igazán az én színem, túl sötét és sárga is. Maga a krém a tubusból kinyomva halvány zöld, apró kis fekete pöttyökkel, a bőrrel érintkezve és eldolgozva pedig megváltozik a színe, alkalmazkodik valamelyest a bőrtónushoz. A pirosságot egész szépen elfedi/kiegyensúlyozza, de én inkább egyfajta primerként tudom jobban elképzelni mind önmagában, különösen, ha valakinek tényleg nagyon kipirult/piros foltos a bőre. Nem rossz, de a színe nem túl jó.



4 megjegyzés:

  1. Lolly, ès az ecset?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem túl sok mindent tudok mondani róla, a lapos ecseteket nem szeretem, de a kontúr vége nem rossz, krémes és por állagú termékekhez is jó :)

      Törlés
  2. A konturecsetre gondoltam persze :) a lapos alapozoecsetböl van a piacon szazfele, bezzeg duo fibre-t vagy konturecsetet csak dragan lehet venni :/ Boltban vannak mar? Müller exkluziv?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak a kiemelt dm üzletekben lehet kapni és már kint vannak :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.