The Body Shop haul és Honeymania kipróbálva

10:22 du.
Az úgy volt, hogy találkoztam egy barátnőmmel a belvárosban és mondtam neki, hogy ugyan menjünk már be a The Body Shop-ba, mert nekem blogger kötelességeim vannak, le kell csekkolnom az új Colour Crush rúzsokat az én drága olvasóimnak. Aztán persze meg kellett kérdeznem az egyik eladólányt, hogy ugyan világosítson már fel engem a Honeymania termékek pontos megjelenésével kapcsolatban, mert nem tudtam a pontos dátumot. De nem csak információkat kaptam, hanem volt olyan tündéri és kihozta nekünk az egész Honeymania vonalat, mi meg ugráltunk örömünkben, mint az ötévesek a cukorkaboltban. És még mintákat is adott. És, hogy a fene vinné el még akció is volt az üzletben, 2-t fizet 3-at vihet és nem tudtam ellenállni. És még tagsági kártyám is lett, amellé meg járt egy tusfürdő ajándékba. És akkor ezek után kérdezze meg bárki is, hogy miért rajongok a TBS-ért... Így sikerült végül elhoznom egy Colour Crush rúzst, egy Brazil Nut radírt, egy Aloe szemkrémet, egy Cherry Blossom tusfürdőt, és egy-egy kis mintát a Honeymania testvajból és tusfürdőből. Amiket már ki is próbáltam, mert ugye nem is én lennék, ha nem így lett volna. Csajok, ilyenkor olyan jó lenne illatot is átközvetíteni a számítógép segítségével! Egyszerűen mennyei illata van! Finom lágy méz, nem pedig valami mű gejl édes trutyi. Pont olyan, mintha igazi mézecske lenne (ráadásul a Bath Melt még úgy is néz ki) és nagyon hosszan meg is marad a bőrön. A testvaj állaga mesés, eddig nekem ez a kedvencem, abszolút nem vajas és tömény, nagyon lágy és pillanatok alatt beszívódik, a tusfürdő pedig nagyon finoman habzik és hidratálja a bőrt. Szóval teljes a szerelem és alig várom már a szeptember  17-ét, hogy rátehessem a mancsomat ezekre a finomságokra. Otthon is kb ekkor jelenik meg, szóval kukkantsatok be egy The Body Shop-ba (már az Aréna és az Allee mellett a Mammutban és ha jól tudom, akkor az Árkádban is van üzlet) és szaglásszátok meg őket. Colour Crush rúzs teszt pedig a jövőhéten jön :).





6 megjegyzés:

  1. A Brazil Nut Scrub az 1. számú a listámon. A Honeymania nekem nagyon édesre sikerült, mondjuk még jobban nem próbáltam ki, csak hazahoztam a mintákat, de mindjárt be is kenem a lábim vele. :D

    VálaszTörlés
  2. Ó, a brazil diós radírról írj madj tapasztalatokat, kérlek! Mivel a mandulás vonal megszűnt, valószínűleg ezt szerezném majd be helyette, de jó lenne egy megnyugtató tesztet olvasni :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo a brazil dios. Epp a hetvegen vettem testvajat, potom 9 euroert... :-)

    VálaszTörlés
  4. @Flory: vedd meg :D isteniiiii mármint a brazil dió!

    @djkaty: eszméletlenül jó, de majd részletesebben is leírom :)

    @Névtelen: itt is durva akcióban voltak most szerencsére :)

    VálaszTörlés
  5. Na jó, akkor már a brazil diósat is ki kell próbálnom... Nagyon veszélyes ez a TBS :-D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.