MAC & Rick Baker Collection

A MAC azért néha még be tudja bizonyítani, hogy elsősorban professzionális és nem divatmárka :). Na jó, mind a kettő. De ez a mostani kollekció inkább az első felé hajlik. Az FX egyik nagy mestere Rick Baker segített megálmodni ezt a különleges termékgyűjteményt Halloween alkalmából, amivel tökéletes horror sminkeket lehet alkotni. A kollekcióban szerencsére hétköznapi makeup elkészítéséhez alkalmas palettákat is lehet találni (mármint szerintem azért elég jól kihasználható a két szemhéjpúder paletta, de szerintem többeknek ez már durva lesz :D), de nyilván a legtöbb darab professzionális felhasználásra való, persze természetesen lelkes amatőrök is jót szórakozhatnak velük. A Rick Baker Collection az egész világon elérhető lesz októbertől, de sajnos otthoni megjelenésről nem tudok még. Ti mit gondoltok???





Acrylic Paint - Pure White

Acrylic Paint - Basic Red

Acrylic Paint - Landscape Green

Acrylic Paint - Black Black

Chromographic Pencil - Pure White (white)

Chromographic Pencil - Hi-Def Cyan (brightened medium-dark sky blue)

Lip Pencil - Brick (intense golden red)

Lip Pencil - Currant (intense reddish purple)

Chromographic Pencil - Black Black (black)

Paint Stick - Pure White

Paintstick - Black Black

Lipstick - Cyber (deep plum - satin)

The Monsters' Bride Pro Palette

Spider Queen Pro Palette

Set Powder - Invisible

Face And Body Foundation - White

Monster FX - Dirt

9 megjegyzés:

  1. Hát ez egy teljesen jó kollekció, kicsit elborult de tetszik. A paletták jók, kombinálhatóak is, és az a rúzs, nagyon szép színe van. Pont azon gondolkoztam, hogy nem e túl sok suliba egy ehhez hasonló kaliberű szín. Tudom, hogy nem kellene érdekeljen, de sokkolni nem akarok azért. Az utóbbi időben inkább ilyen harsány élénk rózsaszínekkel próbálkoztam, gondolkoztam most valami narancsoson ebben a trutyi időben, de ez a sötét bogyós színű rúzs csak nem hagy nyugodni. Szerinted?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jók őszre az ilyen drámai árnyalatok, nekem is van pár :) egyébként ez a rúzs állandó, ha nem is jön be a kollekció, akkor is meg tudod venni ;)

    VálaszTörlés
  3. Húúú... baromira jók! Amúgy is nagyon szeretem a Halloween-t (főleg mióta Angliában élek, mert itt jó nagy hype-ja van). Pont keresgéltem már Halloween-sminkhez valamilyen fehér festéket, ezentúl nem kell utánajárnom. Tutijó cuccok! De remélem tényleg kaphatóak lesznek a boltokban is.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

  5. Szerintem ez egy tök jó ötlet, nem sok sminkmárkától láthattunk ennyire specifikus Halloween-i kollekciót még :)

    Mea (Nail Polish Maniac Blog

    VálaszTörlés
  6. Az a rúúúúúúúzs *-* Gyönyörű ! Pont ezt za árnyalatot kerestem :D

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Hmmm... Nyilván nem olvastad el még egyszer a bejegyzés szövegét, nyilván ezért látható a nyilvánvaló szóismétlés.

    VálaszTörlés
  8. hmmm... nyilván egy 10 órás munkanap után, félig kómásan jojózó szemmel te jobb posztot tudnál írni... de egyébként köszönöm, hogy szóltál, kijavítom, de vállald fel a neved légyszíves

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.