Autumn TAG

7:07 du.
Katie-nél találtam ezt a tag-et és mivel én nagyon szeretem az őszt (telet még jobban :D), ezért mindenképpen ki szerettem volna tölteni. Remélem nektek is tetszik és minél többen ki is töltitek. Egyébként nektek melyik a kedvenc évszakatok???

1. Kedvenc dolog az őszben?

Az egyik a kevesebb napsütés, nem kell halálra kennem mindenemet (csak az arcomat) fényvédővel és nem kell attól tartanom, hogy lebarnulok, a másik pedig a hűvösebb és tisztább, frissebb levegő, szóval végre jöhetnek a klassz kis őszi ruhadarabok (motoros csizmaaaa :D).

2. Kedvenc ital?

Forró apple cider, vagy almabor, de alkoholmentes ugye és rengeteg fahéjjal meg fűszerrel. Isteni finom, egész ősszel és télen tudnám inni. Remélem itt Angliában is lehet majd kapni :).



3. Kedvenc illat/gyertya?

Bármi, ami fűszeres, de a legnagyobb kedvenc a fahéjas alma. Vettem is éppen tegnap egyet, ma X-Faktorozás közben szépen meg is gyújtom.



4. Legjobb rúzs?

Nem nagyon változtatok sokat ilyenkor ősszel a rúzsozási szokásaimon, ugyanúgy szívesen használom a neonpinket, a barackot és bordót is, bár tény, hogy többször nyúlok a drámaibb, sötétebb színek és vicces módon a nudeokhoz.

5. Hidratálás?

Nekem olyan nem kell én tocsogok a zsírban. Teljesen ugyanazt használom az arcomra, mint máskor. Testápolásban pedig jöhetnek a melegebb, édesebb illatok és gazdagabb textúrák most éppen The Body Shop Honeymania testvaj :).



6. Milyen színeket használsz a szemedhez?

Akárcsak a rúzsoknál, itt sem változtatok a szokásaimon, minden jöhet, amihez éppen kedvem támad. 

7. Kedvenc banda, énekes, dal, amit ilyenkor imádsz?

Ilyen nem nagyon van, nem évszakfüggő a zenei ízlésem :D.

8. Kedvenc őszi viselet?

Amióta megvan a motoros csizmám, azóta le sem lehet rólam robbantani :). Egyébként cuki ruhák harisnyával és bőrkabáttal, meg sállal. 

9. Ősszel mivel kényezteted magad?

Ilyenkor jobban szeretem az erős illatokat, így mindent felhalmozok magam köré, aminek fűszeres, édes illata van, legyen szó gyertyákról, testápolóról, tusfürdőről, szobaillatosítóról.

10. Hol szeretsz ilyenkor lenni?

Én szeretek ősszel kint lenni és sétálgatni a belvárosban, még akkor is ha esik éppen az eső. Engem megnyugtat ez az időjárás.

5 megjegyzés:

  1. I hate autumn!
    But: imádom a motoroscsizmákat, a Somersbyt, a rúzsokat, meg a az almát. Meg a bőrdzsekimet, a feketét és a barnát is.
    De még mindig nem tudja belopni a szívembe magát a rohadék, eső, nyálka, fázás, "miaf---tvegyekmafel", vírusos taknyadékok.
    A télről már ne is beszéljünk, doszt elég lenne nekem a karácsony+szilveszter, aztán kész:D
    Őszies körömszínek? (bordó, barnások, lilások, stb)?

    VálaszTörlés
  2. iskolásoknak szivola van ilyenkor, de a legjobb dolog az őszben, hogy nem olvad le a smink az arcról a nagy melegben. ezt kárpótol a csúnya időért :( egyébként a ködöt szeretem, valahogy sejtelmesen kiemeli a dolgokat :) egyébként ha nem lenne iskolakezdés, meg hirtelen visszazökkenés a mókuskerékbe, szeretném az évszakot, de így, esélytelen... :(

    VálaszTörlés
  3. te szereted a telet?? mióta? :D csak azért jó az ősz, mert lehet rétegelni (ruhát ugyebár) és nem kell csak simán kimenni egyszál bikiniben, mert olyan rohadt meleg van...meg gyönyörűűek a színek ilyenkor! ja és szerintem Budapest ősszel a leghitelesebb...olyan szürkés, narancsos, barnás..ez illik hozzá :D

    VálaszTörlés
  4. Hát Lolly, akkor te tényleg jó helyen vagy Angliában :) Én totál nyárimádó és napimádó vagyok. Elvagyok az ősszel és a téllel is, mindegyikben van vmi szép, de alig várom a nyarat. Már ha Angliában lehet a nyarat nyárnak nevezni. Inkább a nyaralást várom :D

    VálaszTörlés
  5. "tocsogok a zsírban" itt kidőltem :D
    én is kitöltöttem már, mert aranyos ez a tag :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.