MAC Divine Night - elsö képek

Jajj, én mindig olyan izgatott vagyok így ősszel, mert tudom, hogy hamarosan jönnek az ünnepi kollekciók, meg a karácsony és már kezdek totálisan megbolondulni, tudom. Ráadásul, mivel a márkák mindig überelni akarják az elmúlt évet, ezért mindig egyre szebb és jobb dolgokat kapunk tőlük. Én már láttam pár kollekciót és meg kell mondjam, még tudnak nekem is meglepetést okozni :). De most inkább maradjunk a címben ígért MAC-nél és a dögös vörössel promotótált 70-es évek diszkó hangulatú Divine Night-nál. A color collection-t még teljes homály fedi, annyit tudni csak, hogy mineralize termékek lesznek (juhé :D) és, hogy retró hangulatú, arany, fekete csomagolást kaptak. Viszont a kis ajándékszettekről már kiszivárgott pár kép. Nekem nagyon tetszik ez a csomagolás, olyan bohókásan glam és elegáns. A miniszettek között lesznek egyébként glitterek (naná, diszkóhangulat), pigmentek, szájfények és ajakápolók. Palettából két verzió lesz, egy kifejezetten szemre és egy teljes sminkes (szemhéjpúder, arcpír, highlighter, ceruza), valamint lesz még Big Eyes Doll csomag és Beauty Lips Set is. Ja és persze ecsetkészletek is, ebből rögtön háromféle. A pénztárcám/bankkártyám már most kegyelemért könyörög :D. Nektek hogy tetszenek? A Divine Night kollekció egyébként novembertől lesz kapható.








5 megjegyzés:

  1. Hűűű, baromi jól néznek ki! Gyönyörű a csomagolás! Kb minden kellene :) De legjobban szájra való kistáska tetszik. Azt hiszem, megyek, és ma feladok egy lottót. :D

    VálaszTörlés
  2. én is ezt teszem, szerintem :D

    VálaszTörlés
  3. Az első szemhéjpalettát és az ajkas táskát kérném :).

    VálaszTörlés
  4. ez gyönyörű! nagyon szép, kis igényes csomagolása van!:)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.