Essence Metal Glam trendkiadás

Na pontosan ez az a kollekció, amire azt tudom mondani, vagyis írni, hogy úgy ahogy van hibátlan. Tökéletes téma, metálos színek és fények, amik soha nem fognak szerintem kimenni a divatból, mert ki ne vágyna néhanapján egy kis csillogásra. Szóval telitalálat szinte minden termék. A Metal Glam szemhéjpúderek az új szortimentben állandóak, ezek viszont limitált színek lesznek és már ránézésre is nagyon szépek, remélhetőleg élőben is azok lesznek. A felragasztható tusvonalak érdekesek, szerintem izgalmasabbak a szokványos feketéknél, bár mindig rizikósak az ilyen termékek, hiszen mindenki szemformája különböző, nyilván nem mindenkihez passzolnak. A pír és a highlighter lesznek szerintem a leggyorsabban fogyó darabok, mind a kettő csodás árnyalatban pompázik. A szájfények talán a legfurábbak, de soha nem lehet tudni, lehet, hogy élőben zseniálisak lesznek. A körömlakkok szépek, ráadásként pedig van melléjük egy speciális arany fedőlakk is, plusz körömmatricák, ha valaki lusta lenne festegetni. És persze nem maradhat el a szokásos kis extra termék sem, ami ezúttal egy felragasztható ékszer-matrica szett lett, ami elsőre totál idiótának tűnhet, d basszus, nekem bejön :D. A Metal Glam kollekció októbertől lesz kapható. Nektek hogy tetszik?



Metal Glam Eyeshadow - Petal To The Metal & Glamour Girls

Metal Glam Eyeshadow - Golden Eye & Steel-ing The Scene

Metal Glam Stick On Eyeliner - Petal To The Metal

Metal Glam Blush - Glam-me


Metal Glam Highlighter Powder - Gold Digger

Glam Metal Lipgloss - Petal To The Metal, Best Dressed & Glam-me

Metal Glam Nail Polish - Peal To The Metal & Glamour Girls

Metal Glam Nail Polish - Gold Digger & Steel-ing The Scene

Metal Glam Gold Topper - Steel-ing The Scene

Metal Glam Nail Sticker - Silver Star

Metal Glam Nail Sticker - She's So Glamorous

Metal Glam Nail Sticker - Glam-me

Metal Glam Stikc On Jewels - She's So Glamorous


5 megjegyzés:

  1. Tényleg tökéletes, engem a szájfények izgatnak a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. Uramisten... a pirosító, a highlighter, a szájfények és a körömlakkok is jöhetnek :).

    VálaszTörlés
  3. Tök lelkesen kattintottam ide, látva a kollekció nevét, de annyira nem tetszik... ezek a rezes-bronzos árnyalatok nekem nem jönnek be, a többi meg uncsi... de az ezüstszínű körömmatrica érdekel :)

    VálaszTörlés
  4. szerelmes vagyok a szájfényekbe meg a felragasztható mügyürkékbe :D

    VálaszTörlés
  5. Ez a kiadás nekem nagyon bejön,remélem amire haza érek már kint lesznek a boltokban :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.