A hét kedvence: H&M - Wintersky

6:51 du.
A héten már mutattam ezt a kis csodás körömlakkot a H&M-től, és hát természetesen nem tudtam neki ellenállni, tegnap bementem megvenni az egyik üzletükbe. Kicsit keresgélnem kellett, mert a webshopban tök nem ilyen volt a képen és a nevét sehol nem találtam, mert a kupakján van, ami idióta ötlet, mert ott ki nézi már... Én nem... Szóval úgy vettem meg, hogy talán ezt kerestem, aztán itthon kivettem a dobozból és megnyugodtam, mert láttam, hogy ő a Wintersky. 





Teljesen képtelenség elkapni fényképezővel (pláne olyan szarral, mint az enyém) ezt a mesés árnyalatot, amiben ott van minden szín, amire egy unikornis mániás vágyik. Ezüst, rózsaszín, lila, zöld és kék. Csodálatos *-*. Ilyen lehet a Harry Potter-ben az unikornis vére... Már bocsánat a fura hasonlatért. Mondok, akkor szebbet, olyan, mint az északi fény. Két rétegben nagyon szépen fed és nagyszerű az állaga is, se nem nagyon folyós, se nem sűrű. Ja és gyorsan szárad, külön piros pont. A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, de majd később elmondom milyen volt, bár rajtam ha 2 napot kibír, akkor az már zseniálisnak minősül. Az ára 3 font, kb 1000 Ft. Aki teheti rohanjon sebesen a legközelebbi H&M-be és vegye meg, mert ez kötelező darab.



13 megjegyzés:

  1. Tudod mi jutott eszembe a színéről? Hogy egy az egyben olyan, mint a Maybelline Color tatto-i közül a Mauve crush. Jól mutatnának együtt valami elegáns fekete rucival :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az unikornisvér jutott eszembe a kép alapján :D Élőben még nem láttam, de jövő héten benézek az üzletbe :)

    VálaszTörlés
  3. nem mondod, hogy van ilyen szemfesték???? azonnal kell...

    VálaszTörlés
  4. http://nikkiifashion.blogspot.hu/2013/08/smink-metal-mania.html
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/2013/08/maybelline-color-tattoo-87-mauve-crush.html

    Egy kis nyálcsorgatásként ... :D

    VálaszTörlés
  5. persze nyilván a boots-ban nincsen...

    VálaszTörlés
  6. ahogy magamat ismerem, találok valami hasonlót máshol :)
    ma esti programnak tökéletes lesz a vadászat :D

    VálaszTörlés
  7. Tényleg ilyen volt a vére...:D Szegeden úgysem lehet kapni, szóval csak a nyálamat csorgathatom max...:((

    VálaszTörlés
  8. na, a mac crystal pont ilyen :)

    VálaszTörlés
  9. Kerülgettem tegnap, de végül nem vettem meg. Most már sajnálom.... :-/

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.