The Body Shop Brazil Nut Cream Body Scrub vs. Honeymania Cream Body Scrub

A The Body Shop Honeymania vonal megjelenésének tiszteletére egész héten ezeknek a termékeknek a tesztjével foglak benneteket boldogítani :). Az első rögtön rendhagyó lesz, hiszen a Honeymania testradír fogja összemérni az erejét a Brazil Nut testradíréval. Vajon melyik a jobb? (A csomagolást nem fog versenyeztetni, bár egyértelműen a Honeymania-é lenne a pont, annyira guszta a mézecske rajta.)

Round 1: ILLAT

  • Brazil Nut: eszméletlenül istenien és émelyítően édes cukros-diós illat, olyan mintha marcipános lenne egy kicsit. Legszívesebben azonnal bekanalaznám annyira nagyon guszta. Nekem megvan a testpermet is ebből a vonalból és az sokkal diósabb, de mind a kettő isteni. Aki nem szereti a nagyon durván cukros illatokat, az vigyázzon vele :).


  • Honeymania: virágos-mézes tökéletes kompozíció. Ő is édes, de teljesen másképpen. Míg a Brazil Nut-ot megenném, addig a Honeymania-t életem végéig szagolgatnám, annyira megnyugtató és édes gondolatokat ébresztő (bocsánat, ha ez röhögségesen hangzik, de nekem egy csodás virágokkal és döngicsélő méhecskékkel teli napos rétet juttat eszembe :D). 


.... and the winner is: Honeymania

Round 2: ÁLLAG
  • Brazil Nut: lágy krémes alapban talán dióhéj darabkák úszkálnak (nem esküszöm meg rá, hogy azok, de darabkák :D). Nekem ez a kedvenc típusú radírom, nagyon könnyű kivenni a tégelyből és a kis akármi darabkáknak köszönhetően érzem is, hogy csinál valamit. 


  • Honeymania: szilárd cukros radír, amibe elég nehéz belenyúlni és kiimádkozni a tégelyből. A talán cukorszemcsék hamar elolvadnak a vízben és emiatt annyira nem érzem a radírozó erőt, pedig én azt szeretem érezni.



... and the winner is: Brazil Nut

Round 3: HATÁS
  • Brazil Nut: babapopsi puhaságú és simaságú nagyon finom illatú bőr, ami csak úgy issza be utána a testvajat/testápolót. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én radírozás után szeretek a legjobban krémezni :).
  • Honeymania: extrán finom illatú, kissé 'olajos' hatású bőr, mivelhogy ez a radír bizony kicsit hidratál is. Én nem éreztem viszont olyan babapopsinak, mint a Brazil Nut után.
... and the winner is: Brazil Nut


Tehát a győztesünk nem más lett, mint a Brazil Nut Body Scrub, legalábbis én inkább őt részesítem előnyben (még ha a mézecskés illata jobban is tetszik...). Bármelyik bőrtípus imádni fogja, míg a Honeymania-t én a száraz/nagyon száraz bőrűeknek ajánlom. A The Body Shop termékeit csütörtöktől már az Árkádban is meg tudjátok venni, vagy katt IDE :).

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.