TAG | Szemhéjpúder paletták

A Youtube-on pár hete felbukkant egy klassz kis tag, amiről úgy gondoltam, hogy érdemes megosztani itt a blogon is, hiszen a kérdéssorozat főszereplői a szemhéjpúder paletták. Nincs olyan sminkbolond, aki ne szeretné és gyűjtené őket mindenféle színben és formában. Én is úgy vagyok a palettákkal, mint a Gombóc Artúr a csokival, imádom a kereket, a szögletest, a kicsit, a nagyot, a nude-ot, a színeset, a mattot, a fényeset, az egyszerűt és a nagyon extrát. Összesen egyébként 29 db szemhéjpúder palettám van itthon, de igazából jó, ha 4-5 van állandó használatban, ami azért szégyen és változtatni kéne a szokásaimon :D. Kommentben várom ám a ti válaszaitokat is ;).




1. A legújabb palettád

Éppen egy hete vettem meg az Essence Wanna Bee My Honey? palettáját, ami egyrészt méz illatú, másrészt gyönyörű és már azért a durva sárga arany színért megérte megvenni. Néhány helyen még van 1-1 db, érdemes rá lecsapni. TESZT


2. A legrégebbi palettád

Ezt az Estée Lauder palettát anya hozta nekem egy nyaralásukról, reptéri exkluzív darab volt. Nagyjából akkor kezdtem el úgy igazán ismerkedni a sminkeléssel, úgy 15 éve… Már réges régen nem használtam, de nincs szívem megválni tőle…




3. A legdrágább palettád

A JSC Blood Lust palettám, de majdnem az összeállított Ben Nye nyert, ugyanis hiába csak 8 színnek van hely benne, de egy utántöltő 3300 Ft-ba kerül és 6 van belőle, ami közel 20.000 Ft… De vámmal együtt a Blood Lust viszi a pálmát, ami így kb. 100 Ft-tal volt drágább :D. TESZT


4. A legolcsóbb palettád

Valamelyik Essence limitált paletta, de nem tudom, hogy pontosan melyik. Talán a 2 évvel ezelőtti karácsonyi kiadásban lévő, ez nagyjából 2000 Ft lehetett. Persze volt már ettől olcsóbb is a gyűjteményemben, de azokat már leselejteztem… TESZT




5. Az everyday/hétköznapi palettád

Mostanában az Anastasia Beverly Hills Amrezy paletta, amiben főleg természetes árnyalatok vannak egy kis színnel kiegészítve, pont, ahogyan szeretem. De egyébként a Blood Lust-ot is legalább olyan sokszor veszem elő, mert imádom a lila és a pink minden árnyalatát magamon. TESZT


6. A legszínesebb palettád

Na ez egy jó kérdés… Alapvetően a legtöbb színes, de mégsem harsány meg szivárvány… Talán a Moprhe x Jaclyn Hill palettámban van a legtöbb különböző színes árnyalat, de szerintem még így is visszafogott. Nagyon szeretem a színeket, de a palettáim nagy része mondhatni, hogy elég monokróm hatású és egy árnyalat köré épül.


7. A legkisebb palettád

Egyértelműen a Bobbi Brown Sunkissed Nude négyes palettácska, ami kb. majdnem annyiba került mint pár sokkal nagyobb társa… Persze nagyon szép darab, nem bánom, hogy megvettem, sokat használtam amióta megvan, de még egyszer ennyit nem fizetnék négy szemhéjpúderért. TESZT




8. A legnagyobb palettád

Morphe x Jaclyn Hill, ami sehova nem fér be :D. Hatalmas paletta, rengeteg árnyalattal, de valahogy nem zavaró egyébként a mérete. TESZT


9. A legjobb emlékű palettád

Amikor 2011-ben kimentem Amerikába kb. az első utam egy Sephora-ba vezetett, hogy lecsaphassak az Urban Decay 15th Anniversary palettára, mert annyira nagyon tetszett. Persze akkor már sehol nem lehetett kapni, el is voltam keseredve (ennek utaztam ennyit :D), de végül találtam egyetlen egy darabot egy eldugott és kicsi Sephora-ban. Nagyon örültem neki, nagyon sokat használtam, nagyon szerettem és mindig az amerikai utam jut róla eszembe.




10. Megérdemelten hájpolt paletta

JSC Blood Sugar, egyértelműen! Nagyon későn jutott el hozzám, de végül eljutott és abszolút megérdemelten rajonganak érte annyian, mert elképesztő formulája van, magasan ez a legjobb még a márkán belül is ráadásul. Olyan jó lenne, ha nude verzióban is lehetne kapni…. TESZT




11. Nem megérdemelten hájpolt paletta

Ilyenem nincs, szerencsére mostanában nem esetem bele ilyen csapdába. De kipróbáltam üzletben a JSC x Shane Dawson palettát és abszolút nem érdemli meg a hájpot, mert nem hozza a minőséget és a színösszeállítás sem egy telitalálat, de ide sorolnám kb. az összes Colourpop palettát is, szerintem borzalmasak, de valamiért mindenki imádja őket…


12. A kedvenc palettád

Jelenleg a Blood Lust, egyszerűen imádom a lilát még mindig, de egyébként az ABH Norvina, ami egy tökéletes mindenes darab, ha utazok, akkor szinte mindig ez jön velem :).


13. A legtöbbet használt palettád

Itt is a Norvina-t kell megemlítenem, mert ebben látom a legtöbb olyan szemhéjpúdert amiből jócskán hiányzik. Sokszor veszem elő, szinte minden héten készítek vele sminket, főleg azokon a napokon, amikor nem jön a kreativitás vagy, amikor valami egyszerűre vágyok. TESZT



1 megjegyzés:

  1. Ez a poszt nem is jöhetett volna jobb időben. Még csak nem rég csöppentem bele a sminkelés világába, a szemhéjpúder-használattól pedig kb. rettegtem, de itthon volt időm kísérletezni a már meglévő palettáimmal és most úgy döntöttem, hogy kell még egy :D Ahhoz képest, hogy nem sminkeltem a szemem egy a Too Faced sweet peach palettája, a Mac nude modell és egy zoeva mini paletta tulajdonosa vagyok és még a te ajánlásodra az essence hohoho palettáját is megvettem, bár még egyszer sem használtam :D Az Urban Decay Naked3 palettáján gondolkoztam most, hogy már a Notinon is lehet kapni, de valahogy nem tartottam az igazinak.. Hálistennek nem rendeltem még meg, mert most meggyőztél, hogy egy ABH paletta kell nekem.. már csak azt kéne eldöntenem, hogy melyik :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.