TESZT | Essence Catching Clouds trendkiadás

Nagyon régen volt utoljára Essence poszt a blogon… A márka kicsit önismétlővé vált, nem annyira izgalmasak már sem az új termékek, sem a trendkiadások és egyre ritkábban vásárolok tőlük. Vagy csak kinőttem az Essence-ből? Nem tudom… Mindenesetre az új Catching Clouds kollekció megtetszett, úgy éreztem, hogy érdemes kipróbálni pár dolgot belőle. Így került hozzám a Pink Pandáról a Cloud-touch Highlighter, a Swirl Lip Balm és a Cloud-touch Mousse Primer.





A csomagolás nagyon aranyos, minden rózsaszín pasztell és rózsaarany, nem lehet nem szeretni. Persze az ajakápoló a legszebb, kár, hogy csak matrica… A legizgalmasabb darabnak a primer ígérkezett, ez nagyon hasonlít az elmúlt évek putty primerjeihez (Elf, Tatcha stb.), amikről mindenki ódákat zeng. Én személy szerint abszolút nem szeretem a primereket, eddig egyik sem volt értékelhető, nem lett egyiktől sem tartósabb vagy matt a sminkem. Jó kérdés, hogy akkor miért próbálkozok még mindig velük… Nos, azért, mert úgy látszik, hogy ki lehet fogni ilyen jó darabokat is, mint ez a Cloud-touch Mousse Primer. A formula kellemesen furcsa, nagyon selymes és szilikonos tapintású, könnyen eloszlatható. A bőrt azonnal mattítja, a pórusokat is ‘kisimítja’, de nem tömíti el őket, nem lettek tőle pattanásaim, ez kellemes csalódás volt. Csak a T-zónára szoktam felvinni, itt tényleg biztosítja a csillogásmentes bőrt szinte egész napra. Tartósabb nem lesz tőle az alapozóm, de legalább nem is fényesedik át, nálam ez már elég nyerő.





A highlighter első blikkre csodálatos, imádom ezt a finom rózsaszínes tónust, a pink csillámokat és a kis felhőket rajta. A cloud-touch kifejezés nem tudom mit jelent, én azt hittem, hogy krémesebb lesz a formulája, de abszolút nem az, borzalmas száraz és fura… Ez az egyik bibije. A másik az, hogy míg régen egy 8 gr-os highlighter került 1099 Ft-ba, ez most csak 3 gr! Ez lesz az új trend? Az ár marad, de kevesebb, mint fele annyi mennyiséget kapunk érte? Ami ez esetben ráadásul nem is túl jó minőségű. Száraz, a pigment eltűnik és csak a csillám marad. Egyébként a MAC Show Gold Extra Dimension Skinfinish dupe-ja is lehetne, rettentően hasonlítanak egymásra. Sajnos engem nem győzött meg…






Ahogyan azt már említettem, egyértelműen az ajakápoló a kollekció legszebb darabja, kívül-belül gyönyörűséges. Imádom a fehér és rózsaszín márványmintát, aminek szerencsére nincsen színe, csak simán ápolja az ajkakat. Esti rutinba kevés, de napközben tökéletesen megállja a helyét. Semmi extra, de tetszetős és működik.





Összességében nem rossz a Catching Clouds kollekció, szerencsére a jobb termékek most többségben voltak, de a highlighter nagy csalódás. Remélem idén izgalmasabbak lesznek az Essence újdonságai és többet fognak szerepelni a blogon.


1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.