ÚJDONSÁG | Essence Wanna Bee My Honey? trendkiadás

Amikor megpillantottam az Essence legújabb Wanna Bee My Honey? trendkiadását rögtön tudtam, hogy egy: meg kell osztanom veletek, kettő: meg kell vennem belőle minden egyes darabot! Egyszerűen odáig vagyok a méhecskékért és a méhecskés/mézes dolgokért (annyira, hogy van egy tetoválásom is), szóval ez a kollekció nálam nagyon betalált, hiszen két általam imádott dolgot kombinál. A hab a tortán pedig az, hogy tényleg nagyon jónak is tűnnek a termékek. Minden natúr és arany/sárga szinezetű, minden tele van méhecskékkel és hatszögletű motívummal és a leírás alapján mindennek méz illata van (kivéve persze az ecsetek és a sminklemosók). A sztár természetesen nem más, mint a szemhéjpúder+highlighter paletta, amiben csodás arany, bronz és sárgás színek kaptak helyet, a csomagolása pedig natúr kartonpapír, akárcsak a mattító púderé. Rajtik kívül van még egy ragyogásfokozó primer arany pelyhekkel, egy mindenes balzsam, ami vegán, tehát méhviasz és méz nincsen benne (értem, de ugyanakkor nem értem), két ecset (szem, highlight), egy színváltós (sárgából pink) rúzs és egy sminklemosó párna? kendő? szivacs? szett. Sajnos hazai megjelenésről nincsenek infóim, de Müllerben tuti lesz és szerintem a Pink Pandán is fel fog bukkanni ez a cuki kollekció. Nektek hogy tetszik?


Wanna Bee My Honey? Eyeshadow & Highlighter Palette
Wanna Bee My Honey? Eyeshadow & Highlighter Palette

Wanna Bee My Honey? Eyeshadow & Highlighter Palette - 01 Oh Honey, Your Soul is Golden!

Wanna Bee My Honey? Mattifying Fixing Powder

Wanna Bee My Honey? Mattifying Fixing Powder - 01 You're The Bees Knees! 
Wanna Be My Honey? Colour Changing Glow Lipstick - 01 Bzzz


Wanna Bee My Honey? All Over Balm &  Luminizing Primer

Wanna Bee My Honey? Highlighter Brush + Eyeshadow Brush

Wanna Bee My Honey? Make Up Remover Pads

Wanna Bee My Honey? Make Up Remover Pads

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.