Mit használnak a profik? | Paris Berlin Le Fluide

Sokszor említettem már a blogon, hogy nagyon háklis vagyok az alapozómra, rettentően nehezen találok olyat, amihez sokáig tudok ragaszkodni, noha rengeteg jó darabot kipróbálok, de valahogy mindig csak egy van, amit állandó jelleggel használok. Ez a totális love alapozó már sokadik éve a MAC Studio Fix, ha jól számolom 4-5 üveggel elhasználtam belőle (meglepően lassan fogy szerencsére) és soha, de soha nem gondoltam volna, hogy valaha is meg fogok tőle válni. De mégis így lett... 



Még sminkiskolás koromból ismertem a Paris Berlin alapozókat, sokat dolgoztam vele, szerettem másokon, de magamra akkor régen nem tudtam volna elképzelni (ez még a minimális fedésű ásványi alapozók korszaka volt nálam). Aztán elfelejtődött, rátaláltam a MAC-re és egészen addig eszembe se jutott kipróbálni, amíg el nem kezdtem dolgozni a Kryolan City-ben. Ott aztán a kedves kollégáim rábeszéltek és láss csodát, azóta elválaszthatatlanok vagyunk, én és a nullás Le Fluide :). A true love stroy.



Mert nem elég, hogy tökéletes a színe, de pontosan azt tudja, amit elvárok egy alapozótól, mindezt olyan áron, hogy álmodozni sem mertem volna róla a 10000 Ft-os 30 ml-es MAC-ek után. Két méretben lehet kapni, 50 ml-es (5500 Ft, kb fél évre elég) és 100 ml-es (7500 Ft, kb egy évre elég) üvegben, összesen 9 árnyalatban, a szinte fehér keverőszíntől kezdve a nagyon barnáig, különböző tónusokkal (sárgás, rózsás, bézses). Nagyon jól keverhetőek, a sminkesek is úgy dolgoznak vele, hogy pl elvisznek egy nagyon világosat, egy jó sötétet, plusz esetleg egy másfajta tónust és szépen mindenkinek kikeverik a saját színét.



Az állaga folyós (pumpás üvegben van), nagyon-nagyon könnyen kezelhető, szép egyenletesen fel lehet vinni ecsettel, szivaccsal és beauty blender-rel is, el lehet vékonyítani, fel lehet építeni, de maximum erős közepes fedést biztosít (a legtöbb esetben ez bőven elég). A finise matt, csodás önmagában is, de én szeretem azért lefixálni és lemattítani pluszban a saját kis púderével (róla annyit érdemes tudni, hogy nagyon jól fixál, szépen mattít, de nem szárít és elég kiadós mennyiség van a tégelyben - 30 g és 4200 Ft). A tartóssága OMG, eleve vízálló formula ugye, de egész nap úgy bírja, hogy rá sem kell néznem, tudom, hogy tökéletes marad hosszú órákon keresztül (enyhén kevert a bőröm). Leginkább zsíros, kevert és normál bőrre ajánlom, sajnos a kiszáradásra hajlamos bőrre azonban nem való. 



Érdemes még tudni róla, hogy fényvédő nincsen benne (csodásan mutat a fotókon, lásd fent :D), illatanyagot sem tartalmaz és fantasztikus egy alapozó :). Erőteljesen javaslom azonnali kipróbálását, az üzletünkben nagyon szívesen segítünk bárkinek megtalálni a hozzá leginkább illő árnyalatot!

Paris Berlin Le Fluid
Elérhetőség: Kryolan City, Szépség Center
Ár: 5500 Ft (50 ml) és 7500 Ft (100 ml)

Paris Berlin La Poudre
Elérhetőség: Kryolan City, Szépség Center
Ár: 4200 ft (30 g)

23 megjegyzés:

  1. miéééééééééért, kiborulok, hogy mindig mutatsz valamit ami kb most azonnal kell.. :D

    VálaszTörlés
  2. Életem első Paris Berlin alapozóját neked köszönhetem, Te segítettél kiválasztani a színt is, és hála neked azóta is hű társam a mindennapokban - a 38 fokos meleget is jól bírta, lassan ideje hogy beszerezzem a téli színemet is :) Úgyhogy Kryolan City reszkess megyek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira jó ezt hallani, igazán örülök neki, hogy ennyire bevált minden szempontból :) gyere, várunk sok szeretettel :)

      Törlés
  3. Ilyenkor sajnálom hogy nem vagyok pesti... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondanám azt, hogy rendeld meg, de egy alapozó színét látatlanban kiválasztani nagyon zsákbamacska :( de ha erre jársz, akkor ugorj be mindenképpen :)

      Törlés
  4. Jól hangzik ez az alapozó,szerinted esküvői sminkhez alkalmas? Nekem eléggé úgy tűnik, hogy igen. :)
    BTW, remélem a Banana powderről is majd fogsz írni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tökéletes szerintem esküvőre is :) nagyon tartós, pláne fixáló spray-el (esküvőre az mindig kell) :) és fogok írni a banana-ról, csak készlethiányos jelenleg sajna :(

      Törlés
  5. halottam, hogy lesz 2016tól egy parabénmentes verziója, ki szeretném próbálni és venni egy 50mlest, de sztem megvárom az újat. nem tudod mikortól kapható nálatok?
    remélem te leszel bent amikro megyek kiválasztani ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem hallottam róla, de már többen is keresték :) szólok, ha lesz ;)

      Törlés
  6. Szia!
    Merre található Pesten az üzlet, ahol dolgozol? Megnéztem a honlapot, de nagyon professzionálisnak tűnik, mintha csak profi sminkeseknek lenne. :D
    Ha bemegyek oda, nem dobtok ki azonnal ugye? :D Felkeltetted az érdeklődésemet az alapozó iránt, mivel szeretnék már rátalálni egy normális alapozóra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a 6ik kerületben, ó utca 24 :) és bárki nyugodtan jöhet, mindenkit kiszolgálunk ;)

      Törlés
  7. Szia!

    Nagyon tetszik ez az alapozó, sok jót hallottam/olvastam róla.
    Nekem kombinált bőröm van, néha foltokban száraz, ha aláhidratálok, tudom használni?
    Ilyen arcbőrrel érdemes beruháznom rá?

    VálaszTörlés
  8. nekem is hasonló a bőröm és simán használtam vele, bár a nap végére azért látszottak a száraz területek, de egy jó géles, vizes bázisú hidratálóval simán tudnád szerintem használni :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Még mindig a Kryolan Cityben dolgozol? Fizukor végre én is el akarok látogatni a boltba, pár terméket beszerezni, közöttük ezt a kettőt is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Már egy jó ideje nem ott dolgozok sajnos, de Réka vagy Gabi kolléganőim nagyon ügyesek és profik és biztosan szívesen segítenek neked a vásárlásban ;)

      Törlés
    2. Ezt sajnálattal hallom, bár ha jó helyen vagy most, akkor nyilván az a legfontosabb. :)
      Jövő héten megyek pénzt költeni. :D

      Törlés
    3. köszönöm, nagyon jó helyem van :) és jó shoppingolást :)

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Van benne 4-es komedogén indexű összetevő...és emiatt nem merem megvenni.
    Pici mennyiséget (5 ml kb) nem lehet hazavinni és tesztelgetni? :)

    VálaszTörlés
  12. Kedves Lolly, tudom, régi már ez a bejegyzés, de a Paris Berlin alapozójára és La Poudre ex M púderére keresve találtam meg a blogodat (és nem is nagyon győzök betelni vele:) Ha megengeded, lenne egy kérdésem, bár már talán nem a képen látható termékeket használod, de talán emlékszel.... a képen a púder 0-ás árnyalata szerepel, ami, ha jól értem, teljesne fehér. A konkrét kérdés az lenne, hogy mennyire fehérít, csak annyira, mint más fehér színű transzparens púderek, vagy az átlagosnál erősebben pigmentáltabb azért, és csak tejfehér bőrön mutat szépen? Azért kérdezem, mert a Le Fluide alapozóból a 30-as világos barackos árnyalatot rendeltem, ami egy gondolattal melegebb és sötétebb, mint kéne, de nem annyival, hogy a 0-ás alapozóra cseréljem, kevergetni pedig nem igazán szeretném. Arra gondoltam, hogy ezzel a 0-ás púderrel egy gondolatnyit tudnám világosítani, de azt nem szeretném, ha Kabuki-színésznek néznék ki tőle, vagy a fotókon tűnnék szellemnek:) Köszönöm szépen előre is, ha szánsz időt a válaszra:) További sikereket kívánok a munkádban és még sok-sok olvasót!

    Ági

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.