Holiday 2015 | A legcukibb (és legjobb) karácsonyi tusfürdők

10:34 de.
Na jó, nem is tusfürdő, mert eredetileg habfürdő lenne ez a két kis Avon hóember, de kád hiányában nem igazán tudom másképpen használni őket, mint tusfürdőként ugye. És persze tökéletesen működnek így is. Az az igazság, hogy idén kicsit csalódtam a nagy márkák ünnepi illatfelhozatalát illetően, sehol egy jó megszokott fahéjas, fűszeres csoda, minden inkább furán gyümölcsös és gejl és nekem egyik sem lett igazán a kedvencem, pedig jó sokat megszagolgattam. Aztán a megváltás legnagyobb meglepetésemre az Avon-tól jött Mr és Mrs Frosty képében.



A hihetetlenül cuki hóemberke páros már a csomagolásával levett a lábamról (giccs, cukiság, karácsony, mi kell más???), de az illatuk legalább annyira kellemes és ünnepi, mint amilyen jópofa a külsejük. Mr Frosty fűszeres áfonyás-narancsos (fahéj és picit savanykás, de kellemes citrusosabb aroma), míg Mrs Frosty fűszeres almás (fahéjas almás), vagyis mind a ketten egyszerűen tökéletesek erre az időszakra, nekem legalábbis sikerült jó alaposan ráhangolódnom az ünnepekre már csak azzal, hogy megszaglásztam őket. A kedvencem egyébként Mrs Forsty lett, éljen örökké a fahéjas alma :). Erőteljesen ajánlom kipróbálásra hasonszőrű csalódott társaimnak, meg persze mindenkinek másnak is!





Mr & Mrs Frosty Bubble Bath
Elérhetőség: Avon Webshop
Ár: 990 Ft

1 megjegyzés:

  1. Nekem a tavalyi csomagolasuk jobbam tetszett, de örülök, hogy visszatertek...én labaztatonak használom.őket...xD
    (nekem is muszáj volt mindkettőt megvennem, annyira édesek...:D)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.