The Body Shop törzsvásárlói nap

Gondoltam megosztom veletek itt is a Body Shop kis szórólapját, mert tudjátok itt nálam Body Shop mánia van :D. Minden információt megtaláltok a képen, de azért én is leírom: holnap az Arénában és az Allee-ban a törzsvásárlói kártyával rendelkezők, illetve az azt holnap kiváltók elsőként vehetik meg az ünnepi kollekciót (kihagyhatatlan, isteniek a termékek, már kipróbáltam párat :D), plusz ajándékba jár egy csokis szívszappan is kapnak ajándékba a vásárlás mellé. Jó kis ajánlat, érdemes élni vele.


2 megjegyzés:

  1. Renáta Polonyi2012. november 9. 0:38

    Igen, már nézegettem én is :) FB-n meghirdették, hogy ingyenes sminket kap az első 28 jelentkező. Elküldtem a mailt minden elvárás nélkül és 10 perc múlva csörgött is a telefonom, hogy vasárnap mikor lenne jó? :) Már várom nagyon, jajj :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. de jó lesz akkor neked :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.