Manhattan Yes, We Doll! Collection

De régen vettem utoljára Manhattan cuccokat... Pedig szerintem nagyon szuperek, nem is drágák és a limitál kollekciók között is vannak nagyon szép és különleges darabok. De ezt a márkát csak Európában lehet kapni :(. Sebaj megyek haza mindjárt! A legújabb félig limitált kollekció a Yes, We Doll! nevet kapta és nagyon édes a kampányképe, a leányzó hajának valami csodás a színe... A termékek is klasszul néznek ki: a duó szemhéjpúderek és a szájfények limitáltak, míg a spirál és a pír trió az állandó szortimentbe kerülnek. Az arcpirosítók nekem nagyon megtetszettek, mert úgy tűnik, hogy együtt és külön-külön is lehet a színeket használni. Szerintetek?



Intense Effect Duo Eyeshadow - Prima Ballerina

Intense Effec Duo Eyeshadow - Mary Marionette

Intense Effect Duo Eyeshadow - Polka Puppet

High Shine Lipgloss - Play With Me; Surprise!

Super Size False Lash Look Mascara

Trio Effect Blush - Pink Cupcake

Trio Effect Blush - Cherry Cocktail

6 megjegyzés:

  1. ezt a spirált mostmár minden kiadásban ellövik úgy látom :D. A pirosítók amúgy elég ígéretesek, az első nagyon bejön színeiben. A monok szerintem felejthetőek.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is inkább csak a pirosítók tetszenek! :( bár van egy körömlakkom, de annyira nem fognak meg a Manhattan cuccok... :(

    VálaszTörlés
  3. mono helyett nyilván duot akartam írni :D

    VálaszTörlés
  4. Pirosítók és spirál (mert pink és vastag, tehát dúsít) !!! :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.