Lolly News

Jó sok újdonság összegyűlt az elmúlt időszakban, amit csak a fészbúkon mutattam meg, vagy még ott sem :D. Pluszban meg majdnem minden nagy sminkmárka elhalmozza már most a jó népet a tavaszi kollekciókkal, de én egyszerűen képtelen vagyok rá, így a karácsonyra várva, hogy ilyesmiket posztoljak. Szóval majd később, december végén elkezdelek titeket bombázni velük, ha nektek is jó :D.

  • A Max Factor egy új spirált dob piacra hamarosan, méghozzá a False Lash Effect családon belül. Az új tag neve Clump Defy, szilikonkefés és akárhány rétegben fel lehet vinni anélkül, hogy összecsomósítaná a pillákat. 




  • Új Swarovski parfüm a láthatáron, amit a híres kristályokkal kirakott clutch-ok ihlettek. Citrusos-gyümölcsös kompzíció.


  • Az Essie új kollekciója nagyon vadorzó lett: mágneses lakkok, amik kígyómintásak lesznek. Dögös!


  • A Pupa rengeteg újdonságot jelentetett meg az elmúlt időszakban, többek között egy új olajmentes, könnyű alapozót, primereket, körömlakk szetteket és glitter tetoválás szetteket is.






  • A Douglas-ban már kapható ez a csodás kis pumpás csillámpúder, 3990 Ft-ért.


  • A Bourjois is meglovagolja a BB krém által keltett gigahullámot, ők kompaktban álmodták meg a varázskrémet.


  • A Sleek karácsonyra egy csodás csillámos-fényes I-Divine palettával rukkol elő. December 5-től elérhető a webshopjukban.


  • Az Astor sem pihen, rögtön két nagyon szemrevaló újdonsággal lepett meg bennünket: egy vadiúj szempillaspirállal és szájfénnyel.

6 megjegyzés:

  1. Hmmm, lehet inkább ezt a Sleek palettát szerzem meg a matt helyett (a v2 darks-ot nézegetem egy ideje). Az essie lakkok is tetszenek, bár nekem a kígyóminta nem akkora csábító erő, viszont a pirosak és bordók mellett az ilyen barnás-szürkés-taupe árnyalatok a kedvenceim ősszel-télen, amiből ebben a kollekcióban 3 is van.

    VálaszTörlés
  2. max factor kap még egy esélyt, úgy látom, pedig a false lash effect családot nem szeretem a bumszli keféjük miatt, de ez mintha nem lenne annyira vastag (na majd meglátjuk) :-)

    VálaszTörlés
  3. Én annyira fel vagyok háborodva ezen a kaviár körmös divathullámon, mert iszonyat pofátlan. 4 éve, mikor körmös suliba jártam, akkor még a kutya sem ismerte így lakossági szinten ezeket a bogyókat, de most hogy így fel lett kapva, horror áron kínálja egy csomó márka, de a mai napig 350 forintért lehet beszerezni egy kiadós tégellyel a fodrászkellékes/műkörmös boltokban, sőt még dekorboltban is van, lehet ott még olcsóbb is meg nagyobb kiszerelés. :D


    Amúgy az Essie kollekcióba lettem szerelmes, még mágnesezés nélkül is gyönyörűek, remélem lesz addigra mire elérhető közelségbe kerülök hozzájuk. :D

    VálaszTörlés
  4. na ezen én is el szoktam gondolkozni... elég régóta vannak már ilyen gyöngyöcskék..

    VálaszTörlés
  5. ennek kicsit más a keféje :D a covergirlnek van teljesen ugyanilyen, lehet kipróbálom én is :D

    VálaszTörlés
  6. ú az a Sleek paletta gyönyörűséges. bár, ha jobban belegondolok, nagyjából az összes szín megvan már belőle...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.