Napi smink / daily makeup - everyday és változások

3:46 du.
Hol is kezdjem a sztorit... Áááá nem kezdem sehol, bele a közepébe: december 11-én (vagy 12-én) végre valahára, több, mint egy év után hazamegyek!!! Elméletileg márciusig maradtam volna, de (hosszú sztori, nem blogba való, meg diszkrét szeretnék maradni) végül úgy alakult, hogy már idén megyek vissza Magyarországra. Kicsit zűrös volt az elmúlt időszak, szerintem ti is észrevettétek itt a blogon és még mindig vannak zűrök, de dolgozok rajta és otthon minden szép és jó lesz amúgyis. A kisebb zűrök miatt volt az is, hogy nem túl sok napi smink szerepelt az elmúlt pár héten, mert egyszerűen nincsen kedvem semmihez hangulatban voltam az idő nagy részében és feldobtam egy műszempillát meg valami babás pírt és rúzst és ennyi a sminkem minden nap. Gyors és egyszerű, ráadásul látványos, persze nekem ez tök hétköznapinak számít. Remélem visszatér az alkotókedvem hamarosan, de az biztos, hogy lesz majd sok-sok szép ünnepi smink :D. És persze mihelyst otthon vagyok csinálok egy óriási blog sale-t fantasztikus dolgokkal és lesz karácsonyi nyereményjáték is. Szóval ájm bekk szún :D. Jajj, el ne felejtsem... az arcpír a MAC Glamour Daze kollekciójából az I'm The One, felette Superb Extra Dimension Skinfinish, Gaga 1 rúzs és Eylure pillák.




12 megjegyzés:

  1. Hát ha olyan időpontban és olyan helyen helyen lenne a találkozó, akkor az elég jó lenne szerintem :) A sminkről sokat nem írok, mindig szépek amiket csinálsz, és kész :)

    VálaszTörlés
  2. E73 biorcapolas.blogspot2012. november 9. 0:19

    Nagyon szép a smink, nem figyeltem fel erre az arcpirosítóra az üzletben, de rajtad nagyon mutatós a szín.

    Nekem is kell műszempilla, még soha nem volt :(

    VálaszTörlés
  3. ezek nagyon szuperek és könnyű őket felrakni, már szabályosan gyűjtöm őket :D

    VálaszTörlés
  4. barbara bodnár2012. november 9. 0:21

    van itthon három pár műpillám, kettőt kísérletezésből vettem meg, és csak itthoni bohóckodáshoz tettem fel őket, de a halloweeni sminkhez vettem egy eylure, és csodás! olyan egyszerű volt feltenni őket, pedig bazihosszúak meg sűrűk voltak, gyakorlott sem vagyok, és csak a saját ragasztója volt, de fent maradt, nem bénáztam vele :) csak kár, hogy itthon NAGYON drágák :(

    VálaszTörlés
  5. Ha hazajössz és csinálsz valamit a hajaddal dá-dá lesz! Annyira jól áll a frufru meg ez a szín. Édesjóistenem :D Nem mellékesen gyönyörű ez a pilla. :))

    VálaszTörlés
  6. a ragasztó kifejezetten jó, amit mellé tesznek, én elhasználtam őket, ráadásul kis applikátorjuk is van :D

    VálaszTörlés
  7. frufru marad, szín megy egy időre :D karácsonyi hangulatban lesz a hajam is decemberben :D

    VálaszTörlés
  8. Majdnem egyszerre megyünk haza. Mondjuk én nem maradok, csak az ünnepekre, de legalább a blogsale-nél így én is tudok figyelni. :D

    VálaszTörlés
  9. Your makeup is gorgeous! ♡

    VálaszTörlés
  10. majd szólok előre hogy mikor lesz, de még karácsony előtt szeretnék pár dolgot felrakni, hogy nektek legyen pluszba ajcsik :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.