Napi smink

Tegnap ismét egy palettából sminkeltem, úgy látszik bekattant valami :D. Ezúttal egy kicsit visszafogottabb színeket választottam. Imádom a Shiseido palettáit, nagyon jól lehet velük dolgozni, finom a textúrájuk is és a színek! Isteni. A számra ezúttal végre mertem rúzst és szájfényt kenni, tiszteletem jelélül a vasárnapi Grammy-n fellépő Lady Gaga-nak. Csekkoljátok le a videót a YouTube-on, érdemes megnézni, annak is, aki nem szereti a hölgyeményt, mert szerintem ez volt az eddigi legjobb fellépése. Semmi extra, csak a dal. Born this way. (Szóljatok, ha nagyon unjátok a Gaga mániámat, majd próbálom visszafogni magam :D).

Íme a smink:

Kicsit homályos de azért lehet látni...

Valamiért nagyon tetszik ez a smink.

Azt hiszem egész jól sikerült.
A pirosító is látszik nagyjából.


Ezekkel készült:

ARC: MAC Studio Finish Concealer (NC15), MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose (Light, MAC Beauty Powder Blush (Tippy, ez valamiért lemaradt a képről, de a Hello Kitty kollekció része volt egyébként). SZEM: MAC Paint Pot (Bare Study), Shiseido Luminizing Color Trio Eyeshadow (Opera GD804), Paris Berlin Le Crayon (CR200), MAC Haute & Naughty Lash. AJAK: MAC Lipstick (Viva Glam Gaga), MAC Lipglass (Viva Glam Gaga)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.