Catrice tavaszi újdonságok

Új szortiment!

Mivel ugye jippijéé és hallelujah nálunk is lehet már kapni a Catrice termékeit, értelemszerűen (remélhetőleg) mi is a kezünkbe vehetjük majd a tavaszi újdonságokat. Elég sok lesz és egészen jónak tűnnek az új dolgok. A mono és duó szemhéjpúderek új árnyalatokkal bővülnek, valamint megjelenik egy 4es paletta sorozat is, inkább természetes színek kombinációiból. Nekem a legjobban a szemhéjbázis nyerte el a tetszésemet, klassz kis applikátoros formában lesz elérhető. Három új szempillaspirál, jópár új szemceruza árnyalat, vadiúj folyékony és gél állagú tus is szerepelni fog még  a termékpalettán, ez utóbbi egy ecsettel kiegészülve. Az új rúzsok színei is nagyon szépek, lesz még arcpír duó, profi alapozó, mattító alapozó, hab állagú alapozó, bronzosító púder és jó sok körömlakk is. Csak győzzük pénztárcával... :D. Na nem is szaporítom tovább a szót, lássuk a medvéket:


Catrice Eye Shadow Base - krémes szemhéj bázis


Catrice Absolute Eye Colour Quattro Eye Shadow - 4 színkombinációban
Catrice Our Best Lenght Ever  - hosszabbító szempillaspirál; Catrice Lashes To Kill Mascara - extra fekete volumennövelő szempillaspirál; Catrice Our Best Volume Ever - volumennövelő szempillaspirál
Catrice Kohl Kajal - 6 új árnyalat

Catrice Liquid Liner Waterproof - 5 árnyalat
Catrice Gel Eye Liner - 2 árnyalat és Catrice Gel Eye Liner Brush - kétvégű tus ecset
Catrice Defining Duo Blush - 4 színkombináció
Catrice Photo Finish Liquid Foundation 18h - hosszan tartó tökéletes fedést biztosító folyékony alapozó (5 árnyalat)
Catrice Infinite Matt up to 18h Make Up - hosszan tartó matt hatású folyékony alapozó (5 árnyalat)
Catrice Matt Mousse Make Up - hab állagú matt hatást biztosító alapozó minden bőrtípusra (5 árnyalat)
Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder - matt hatású bronzosító (2 árnyalat)
Catrice Ultimate Colour Intense Lip Colour - magas pigmenttartalmú, tartós rúzs (18 árnyalat)

Catrice Ultimate Shine Moisturizing Lip Colour - fényes, ápoló hatású rúzs (18 árnyalat)
Catrice Ultimate Nudes  - 3 árnyalat


Catrice Ultimate Nail Laquer - 19 új árnyalat
Catrice Quick Dry &  High Shine Top Coat és Catrice Prismatic Effects Top Coat


forrás: pinkmelon

28 megjegyzés:

  1. WOW!!!

    A szemhéjbázis és gyönyörű kávébarna géltus 100%, hogy jön velem haza, illetve a photofinish és vagy infinite matt alapozó is / XD/ , ha valóban lesz olyan szép világos szín, mint pl. a bal oldali photofinish a képen.
    illetve biztosan lecsekkolom majd még az új pirosítókat is.

    Nagyon tetszik nekem ez a Catrice... jajjj :D

    VálaszTörlés
  2. Nem vagy egyedül! A bázist én is tutira kipróbálom, meg az az ecset is nagyon klassz a tusokhoz.

    VálaszTörlés
  3. Jól látom, hogy az egyik lakknak dettó ugyanolyan színe van, mint a Cosmic FX Space Cadet árnyalata???? Úúúúúúúúúú kellkellkellkellkell!!! :D Habár, nekem a Catrice lakkom elég hamar megadta magát, lepattogzik :( Másnak is?

    VálaszTörlés
  4. A lakkjait még nem próbáltam, de próbáld meg úgy, hogy polírozod a körmeidet, aztán egy kis alkohollal áttörlöd őket lakkozás előtt. Elvileg simább és zsírmentesebb körömre jobban tapad a lakk. Egy próbát megér. ;)

    VálaszTörlés
  5. Istenem, olyan szépek. Csak legyen már végre valami kis diákmunkám, mert nem győzöm kispórolni a vásárlásaimat. :D

    VálaszTörlés
  6. Ja hát ennyi szépséget nem lehet pénztárcával bírni....

    VálaszTörlés
  7. Ti mennyiért láttátok a lakkokat? Az a 750.-es ár az reális?

    VálaszTörlés
  8. Bevallom őszintén én nem néztem még meg a lakkok árait...

    VálaszTörlés
  9. Még jó, hogy nemrég döntöttem el, hogy csak akkor veszek meg valamit, ha arra tényleg szükségem van. Így nehéz lesz ellenállni. :)

    VálaszTörlés
  10. Azakétvégű tusecset KELL! O.O Meg a tus, meg az egyik rúzs, meg az összes körömlakk, meg a szemceruzák.... *-*

    VálaszTörlés
  11. Felsorolhatnám az egész választékot, az alapozók közül mindegyik érdekelne, a géltus - bár szükségem most egyáltalán nincs rá, győzzem elhasználni az eddigieket, mielőtt beszáradnak -, a szemceruzák közül pár és persze a lakkok is. Talán csak a paletták nem tűnnek túl izgalmasnak. De mivel felénk sajnos nem kapni catrice-t, így egy darabig nem lesz alkalmam kipróbálni őket.
    Remélem elég sikeres lesz ahhoz a márka, hogy más városokba is elvigyék pár hónapon belül.

    VálaszTörlés
  12. Szerintem minden Rossmann-ba el fogják előbb utóbb juttatni én emléxek, hogy az Essence is így volt.

    VálaszTörlés
  13. azt a mindenit mennyi szépség *.*
    elég jónak tűnnek ezek a cuccok, már csak a csomagolását tekintve is.
    a rúzsok csodásak lesznek, és nekem ez a photo finish alapozó is ígéretesnek tűnik, a csomagolása is olyan profinak néz ki, nem? :O :)
    és azt az ecsetet is be kell szereznem egy szemhéjtussal...
    nagyon jók :)

    VálaszTörlés
  14. Igen én is pont azt figyeltem, hogy olyan profi az alapozó csomagolása, meg amúgy úgy az egész. Pl a rúzsokba bele van vésve a Catrice név és azt csak a luxusmárkák szokták csinálni, vagy még ők se. Nagyon profi az egész.

    VálaszTörlés
  15. Capri: Szerintem Space cadet!! Legalábbis nagyon úgy néz ki!!! :-)

    VálaszTörlés
  16. A lakkokról csak pozitívan tudok nyilatkozni! Vasárnap kentem fel egy narancs színt (Man, go tango), és még mindig tökéletes állapotban van. A formula szuperjó, konkrétan úgy nézett ki a körmöm frissen, mintha épp akkor jöttem volna a körmöstől! Tökéletes fedés, szuper fény, és könnyű dolgozni vele. El tudnék ugyan viselni egy szélesebb, íves végű ecsetet (hagyományos ecsete van), de azért így sem volt gondom a felvitellel. Hallottam már negatívat is ezekről a lakkokról, ezért nem fűztem hozzá nagy reményeket, de szerintem nagyban függ a körömtől, hogy kinél mennyire tartós.

    VálaszTörlés
  17. A termékekhez hozzászólva: eddig nem estem teljesen hanyatt a Catrice állványtól, nekem pl a színek pigmentáltsága sem volt akkora húzóerő, mert a 88-as palettám mellé tényleg csak olyan árnyalatot veszek, ami vagy nagyon nincs, vagy amit akkor cipelek, ha nem egy nagy palettát szeretnék magammal hordozni, de látva ezeket a termékeket, kezd egyre csábítóbb lenni a dolog. Épp ilyesmire vágytam, olyan termékekre elérhető közelségben, ami egy drogériás sminkmárka termékei között általában nem szerepel. Úgyhogy nálam most jött el az ideje annak a szónak, hogy Juhéj! :)

    VálaszTörlés
  18. :D kezd mindenki áldozattá válni... azt hiszem épp itt az ideje, hogy én is vegyek magamnak már valamit

    VálaszTörlés
  19. a körömlakkok nagyon jók, nekem 5 napot simán bír. egy rúzsom is van, meg kabuki ecsetet vettem, mindegyik tök jó. én még Hollandiában találtam rá a Catrice-ra, és mikor hazajöttem, olyan hülyének éreztem magam, hogy nem vásároltam be belőle (főleg, hogy ott mindig tök jó akciók voltak). erre megjelent! :))

    VálaszTörlés
  20. Azt nem tudni, hogy nálunk mikor lesz kapható?
    A tavaszi limitált nem fogott meg annyira-pedig az elvileg márciustól kapható(?)-, de ez nagyon, főleg a bázis:))))

    VálaszTörlés
  21. Elméletileg márciustól lehet majd ezt is kapni, de nem tudom, hogy ide mikor jut el

    VálaszTörlés
  22. Nálunk már van stand, pont akkor építgették, mikor legutóbb voltam "nézelődni".

    VálaszTörlés
  23. Salgótarjánban még mindig nincsen sajnos...

    VálaszTörlés
  24. a photo finish alapozót csak ajánlani tudom nagyon jóó!! mikor először használtam kicsit sűrűnek találtam de a második használatnál megszoktam és már imádom! nagyon jól fed, tartós és matt! még az én kombo bőrőmre is ami alapból száraz de mégis csillog -.- de ez nagyon zsír! :) a gel eyelinert próbálta már vki?

    VálaszTörlés
  25. köszi au infót! ezt jó tudni :D van benne illatanyag, nincsen véletlenül rajta a csomin?

    VálaszTörlés
  26. Mennyibe kerülnek a Catrice alapozók?

    VálaszTörlés
  27. pontos árat sajnos nem tudok mondani, de én olyan 1500ra tippelem őket

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.