Bourjois Paris Ballerine Collection

A kép valamiért tetszik...azt hiszem szeretem ezt a rózsaszín árnyalatot.

Úgy látom nagyon felkapott lett mostanában a balerina stílus. Lásd a Fekete Hattyú és Natalie Portman esete (egyébként kötelező, de tényleg, nézzétek meg, mert én kb sokkot kaptam a gyönyörűségtől annyira jó film és a sminkek...). Láttam már OPI körömlakkokat, amiket a balerinák ihlettek, most pedig itt van a Bourjois új tavaszi balettos kollekciója. A promókép szép, de semmi extra, úgy látszik a márkánál a balerina stílus egyenlő a füstös szemmel és a  szürke körömlakkal. Én valahogy más színeket képzelek el egy ilyesmi ihletésű kollekcióhoz, de hát ők tudják...



Leragadtunk a rezgős spirálnál? Nem ment még ki a divatból?? Mind1. Szemceruzából 3 árnyalat lesz (Sand Rose, New Wave Blue, Ultra Black), két szemhéjpúder (05 és 25ös árnyalat), két Sweet Kiss Naturel rúzs (Rose Innocence, Rose Passionné) és két So Laque Ultra Shine (Rose Satin, Blue Asphalte)

És szerintem ilyen pirosítók nálunk nem lesznek, mert tavaly sem voltak, de soha nem lehet tudni:

A hat legtöbbet eladott árnyalat új köntösben.

3 megjegyzés:

  1. Csak nekem nem jeleníti meg a képeket? :S

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom mi lehet a gond nálad, de nálam látszódik minden.

    VálaszTörlés
  3. nekem is bejön minden, próbáld másik böngészővel.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.