Catrice Glamourama


Benéztem tegnap este az Arénába, hogy lecsekkoljam a Catrice termékeket (nem vettem semmit, mert nem tudtam dönteni, de kipróbáltam pár dolgot és nagyon jónak tűnnek) meg, hogy hátha van valami limitált kiadás is. Nagy nehezen visszakerestem a neten a Glamourama kollekciót (szerintem minden Rossmannban ez kell hogy legyen), amely fényes, diszkó ihletésű termékekből áll. A szemfestékeknek gyönyörű a színe, a lakkoknak szintúgy, szerintem érdemes elzarándokolni a legközelebbi üzletebe és megnézegetni/kipróbálgatni őket! Jah és persze íme a kollekció:


Glamourama Absolute Eye Colour - C01 Mirror, mirror...

Glamourama Absolute Eye Colour - C02 Drama Baby!

Glamourama Absolute Eye Colour - C03 En Vouge

Glamourama Absolute Eye Colour - C04 Rock The Party

Glamourama Glamour Lashes

Glamourama Eye Jewels

Glamourama Long Lasting Lip Cream  - C01 Glamourista; C02 Life's a Stage & Lip Finish Gloss

Glamourama Liquid Eyeliner - C01 Mirror, mirror...; C02 Rock the Party

Glamourama Ultimate Nail Laquer - C01 Mirror, mirror...; C02 En Vouge

Glamourama Ultimate Nail Laquer - C03 Times Square at Midnight; C04 Glamourista

6 megjegyzés:

  1. Ne is mondd, teljesen kísértésbe estem amikor megláttam őket... venni kéne valamit belőlük

    VálaszTörlés
  2. Támogatom az ötletet :). Nekem most egy tusra fáj a fogam :). Farsangi ördög sminkemhez kéne :) Tényleg, csinálhatnál farsangi különkiadást :)

    VálaszTörlés
  3. Február 11 drágáim :)

    VálaszTörlés
  4. ilyen korán.... na akkor hétvégére ki kell találnom valamit...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.