Essece Show Your Feet újdonságok

11:03 du.
El leszünk látva mindenféle jóval tavasszal az Essence jóvoltából, az már biztos. A Show Your Feet szekció újdonságai is napvilágot láttak, köztük a gyönyörű pasztell lakkokkal, amik simánk kiválthatják a Manhattan pasztell lakkjait, mert ugyanolyan szépek, de kb fele annyiba kerülnek. Az nem számít, hogy ezek lábra valók, higgyétek el, nekem van ilyenem (a legszebb narancs korall szín a világon) és eddig szerintem csak a kezemre használtam. A köröm-matricák nagyon viccesek, esküszöm a leopárdosat kipróbálnám. A fehérítő lakk megújult, most barázda kitöltős formátumban lesz kapható. A bokatetoválások nagyon, de nagyon gázosak még mindig... szerintem. Emléxem, mindig az ilyen Bravo meg 100xszép magazinokhoz volt ilyesmi mellékelve, akkor kb 13-14 évesen boldogan magamra varázsoltam őket, hogy aztán le is szedjem, mert ragadtak és szöszösek lettek. Szerintem azóta sem változott a formula.

Essence Show Your Feet Nail Toe Polish - Gyönyörűek a színek és (tapasztalat) nagyon jó minőségűek is.

Essence Show Your Feet Nail Fashion Stickers for Toes -  Zseniálisan viccesek ezek az instant pedikűrök :D.

Essence Show Your Feet Whitening Toe Nail Polish - A fehérítő lakk, barázdakitöltővel.
Essence Show Your Feet Ankle Tattoo

forrás: pinkmelon

9 megjegyzés:

  1. Miben különbözik a lábujjakra való lakk a simától? Eggyáltalán van bármi különbség :D?

    VálaszTörlés
  2. antibakteriális anyagot tartalmaz a lakk,én amúgy ezeket a lakkokat szoktam a kéz körmeimre kenni,és egyszerűen imádom*.*

    VálaszTörlés
  3. Én is! Szerintem jobb az állaga ezeknek valamiért...

    VálaszTörlés
  4. Tényleg. A Bravokban régen mindig volt valami ajándék. Annyi idősen engem is elkapott a gépszíj, de én külön kapható tetoválásokat is vettem. Jaj, a régi szép idők:D

    VálaszTörlés
  5. :D én is egyből elkezdtem nosztalgiázni

    VálaszTörlés
  6. Pont most akarok igazi masnis tetkót,így legalább kipróbálom előtte..:D
    Amúgy 10enéves koromban én is imádtam a fake tetoválásokat:D

    VálaszTörlés
  7. Na erre viszont tök jó ötlet, kipróbálni, hogy hogy állna igaziból :D

    VálaszTörlés
  8. Essece Show Your Feet újdonságok ez mennyibe kerülne??? :)

    VálaszTörlés
  9. Na ez jó kérdés, de szerintem kb 399 Ft-tól 999-ig terjedő skálán mozognak

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.