Urban Decay Naked Skin Beauty Balm - teszt

Általában nagyot csalódok a bb krémekben, mert túl nagy elvárásaim vannak, mindig azt hiszem, hogy ez a tud mindent termék, nekem mást nem is kell használnom és bababőröm lesz. Most kivételesen úgy álltam hozzá a dolgokhoz, hogy nem vártam semmit, tudtam, hogy kell majd még alapozó is fölé és majd lesz valami. Lett.




Nekem sajnos csak egy minta jutott az Urban Decay Naked Skin Beauty Balm-ból, még egy tavalyi rendelésem mellé adták ajándékba. Nem nagy minta, de arra pont jó volt, hogy alaposan kiismerjem ezt a terméket. A csomagolása szép és egyszerű, bronz színű tubusban érkezik, metálfényű kupakkal, minden információval. Sima kinyomós, jól lehet adagolni. Nekem tetszik, pedig én jobb szeretem a csiricsáré dolgokat, de mostanában észrevettem magamon, hogy egyre inkább vonzódok az egyszerűséghez. Öregszek vazze...



Az UD bb krémje nagyon sok mindent ígér, ilyen hidratáltságot, olyan bőregyenletességet, amolyan simaságot, ami felett én szépen át is siklok, mert egyrészt nem hiszek benne, vagy hiszem, ha látom, másrészt vagyok olyan szerencsés, hogy az én bőröm remek állapotban van és minimális javításra szorul. A krém textúrája kicsit folyós, gyorsan száradó, ezért igyekezni kell az eloszlatásával. Nekem ujjal volt a legkönnyebb eldolgozni. Enyhe mentolos illata van, ez az egyik összetevőnek köszönhető, mert illatanyag nincsen benne, csak mindenféle növényi kivonat.  A színe kissé barackos, de minden bőrtónushoz idomul. Én minden alkalommal úgy használtam, hogy egyből tonik után, külön hidratálás nélkül vittem fel - hiszen hidratáló összetevőket és SPF20at is tartalmaz, nem éreztem tehát szükségét - majd erre került a korrektor illetve az alapozó. És innentől jött a kellemes csalódás. Amit a legjobban szerettem benne, az az volt, hogy csodaszép maradt a sminkem egész nap és nagyon szép sima lett a bőröm, nem húzódott egyáltalán, tehát tényleg nincsen külön arckrémre szükség alá. Vagyis tökéletesen működik, mint fényvédős, hidratáló primer, ami kiegyenlíti a bőrfelszínt és tartóssá teszi a sminket (picit a pórusokat is finomítja és tovább maradt matt a t-zónám is). Az általam eddig kipróbált, nem ázsiai bb krémek közül magasan ez volt a legjobb és szívesen megvenném a teljes méretet is belőle. Bár én primernek neveztem volna el és nem bb-nek... Az ára egyébként $34 vagyis kb 7600 Ft.



Unikornismérő: tetszik. És a bőröm is bírja, kész csoda :D. Ugyan nem tökéletes, mert jó lenne, ha valami fedése is lenne már ezeknek a bb-knek, de üsse kavics, primerként tökéletes. Négy unikornis jár neki.





Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.