Golden Globe 2013

8:50 du.
Említettem már, hogy imádom nézegetni a sztárok vörös szőnyeges ruháit? Mert ugye egyszerre van meg a lehetőség a röhögőgörcsre és az álmélkodásra, bár én nagyon szeretném, ha nem kéne röhögni és szörnyülködni többet, de mindig vannak olyan stylistok, akik nagyon durván mellényúlnak. Vagy nekem van nem jó ízlésem... Idén egyértelműen a világos színek dominálnak a red carpeten, a legtöbb sztár fehér, krém vagy valami nagyon világos pasztell ruhában vonult végig, de volt sok fekete és pirosas árnyalat is. Pár bátor színésznő is volt azért, többek között nálam Lucy Liu vitte a pálmát a csodaszép rózsás báli ruhájával, ami akár túlzásnak is tűnhet, de ő olyan finom eleganciával viseli (meg kevés kiegészítővel), hogy egyszerűen sugárzik (nézitek az Elementary-t???). A másik nagy kedvencem Kate Hudson csodás McQueen ruhája, ami egyszerű egy kis extrával megfűszerezve és remekül áll az egyébként egyre ízlésesebb és szebb színésznőnek. Persze voltak félresikerült választások is, többek között Jessica Chastain babakék Calvin Klein ruháját nem érettem.... De a haja se volt semmi... Nektek ki tetszett a legjobban? És ki volt a leggázabb? A listám nem teljes, csak a nekem igazán tetsző megjelenéseket válogattam össze :D.

Lucy Liu csodás Carolina Herrera ruhában, okosan ékszerek nélkül, fonott hajjal. Perfect.


Kate Hudson Alexander McQueen-ben, mintha ráöntötték volna.

Michelle Dockery Alexandre Vauthier csodálatos couture ruhájában.

Helen Mirren mindig csodás, itt éppen Badgley Mischka-ban.

Jennifer Lawrence Dior-ban vette át a díját.

Katharine McPhee a Theyskens' Theory szexis ruhájában.

Nicole Kidman is McQueen-re voksolt, jól tette.

Julianne Hough Monique Lhuillier álomban.

Salma Hayek még mindig bombázó, itt éppen Gucci-ban.

Egyszerű, de nagyszerű Julianne Moore Tom Ford ruhája.

Emily Deschanel amikor nem Bones, akkor Badgley Mischka-ban tündököl a vörös szőnyegen.

Gyászos.... nem értem a dolgot.

forrás: Red Carpet Fashion Awards

8 megjegyzés:

  1. Kate gyönyörű!!! Nekem az ő rucija meg sminkje meg mindene tetszik a legjobban. Lucy olyan,mint aki egy giccses nagyanyó abroszt aggatott volna magára, nekem nem jön be.

    VálaszTörlés
  2. Valamiért nagy gyengéim a Badgley Mischka-kreációk, odavagyok mindegyikért, jajj! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Jajjj, az a haj, fújjjjj (utolsónál). Nekem Lucz Liu ruhája sem tetszik.

    Meg aztán Amy Poehler az egy számmal nagyobb cipőjében, meg az a kosztüm... Nicole Richie "túmácccsss":D

    És sztem Palvin Barbi is kicsit öreges volt, de na, ízlések és pofonok:D

    VálaszTörlés
  4. BeautyLife Nóra2013. január 14. 21:51

    A legtöbb ruha gyönyörű szép, de azért vannak olyanok amelyeket nem kellett volna :S

    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. nem csodálom :D tényleg nagyon szépek

    VálaszTörlés
  6. nem iiiiiiiiiiiiiiis :D

    VálaszTörlés
  7. Nicole Richie....atyaisten az már aszik szétfele az a nő (rémálmaim voltak) Lucy Liu ruha cuki szép :D Az utolsó asszonyt még mindig nem vágom ki (akkor se) ha 40-es évekbeli szépségnek akarják betüntetni akkor mér gyakoroljanak

    VálaszTörlés
  8. az utolsó hölgy nagyon menő kezd lenni: Lawless, The Help, Zero Dark
    Thirty filmekből..amúgy nagyon helyes csaj...de itt sajnos ez nem
    látszik :( Nekem a kedvenc Taylor Swift és Jennifer Garner volt.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.