Napi smink/daily makeup - Black Market

Múlt hét csütörtökön egy erős, matt fekete füstös sminket viseltem és kedvet kaptam valami hasonlóhoz a mai napon is. Az Urban Decay Vice palettából használtam a majdnem matt fekete Black Market elnevezésű árnyalatot, ezt egészítettem ki egy fényesebb taupe színnel illetve egy fényesebb bézzsel. Az alsó kontúrt fekete szemceruzával alapoztam, hogy minél sötétebb legyen, és nem is értem miért, de nagyon ritkán csinálok ilyesmit. Egy natúr matt arcpír - ami egy kicsit megszaladt :D - és finom fényű highlighter, valamit sötétebb nude rúzs és szájfény egészítette ki a komplett sminket. Meg az új hajszínem :D.






19 megjegyzés:

  1. ez a hajszín vadítóan jó! elinore

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez neked Lolly ;-)
    Én is imádom a sötét sminkeket!!

    VálaszTörlés
  3. djkatybeauty.blogspot.com2013. január 28. 19:20

    Wow. <3

    VálaszTörlés
  4. oké, némileg visszavonom a drogériás festék szapulásom, mert baromi jó lett a hajszíned (nekem is igen hasonló árnyalatú), de azért a fodrászkellékes az igazi. :)

    VálaszTörlés
  5. trükköztem :D

    VálaszTörlés
  6. köszönöm :D igyekszek nagyon! :)

    VálaszTörlés
  7. régen mindig így festettem magam, de már elszoktam tőle és amikor ilyen sminket csinálok, mindig elcsodálkozok, hogy basszus ez de jó :D

    VálaszTörlés
  8. vigyázz a feketével, nagyon nehezen lehet tőle megszabadulni, ha megunod!

    VálaszTörlés
  9. Én a helyedben nem változtatnék a hajszínemen egy ideig. :)

    VálaszTörlés
  10. óóó igyekszek, de én hamar ráunok...

    VálaszTörlés
  11. Szép színű ez a rúzs! Miféle?

    VálaszTörlés
  12. nagyon szép!! annak ellenére, hogy matt feketét használtál, még így is csilivili, odavagyok :)
    bezzeg ha én próbálkozok ilyesmivel, garantált, hogy panda leszek :D

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Most találtam rá a blogodra, nagyon jó dolgokról írsz :)
    Szeretném megkérdezni, hogy ezt a hajszínt azzal a festékkel érted el, amiről nemrég írtál ? (Loreal HiColor H8 ) Mert nagyooooon jó a színe, én is valami hasonlóra szeretném, de nekem valahogy nem akarja az igazságot a hajam :( És 20 % -os oxy jól láttam ? :)

    Köszi előre is :)
    B.

    VálaszTörlés
  14. Szia :)
    ezt most egy sima drogériás festékkel csináltam, palette pigment valami... 1199 Ft és a pirosas árnyalat (kidobtam már a dobozát, nem tudom) és utána átszíneztem magentával :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.