A NYX nem tud leállni

Az óriási palettadömping után, most még több újdonság érkezett meg a NYX háza tájára. Nem tud leállni a márka idén tavasszal, legalábbis nagyon úgy tűnik :D. Ami persze nekünk jó, csak lehessen majd mindent kapni a Cherry Culture-on. A blogon már bemutatott paletták kapnak testvérkét, méghozzá szemhéjpúder trió formájában Love In Rio néven 22 különböző kombinációban kemény $6-ért. A nude paletta mellé jön egy füstös verzió is, hat színnel, $7-ért a hülyének is megéri. A szájfények rajongói is örülhetnek, hiszen egy elég különleges kis darab is helyet kapott a tavaszi újdonságok között:  a butter gloss egy közepesen fedő krémes finisű darab, ami természetes, csodás színt varázsol az ajkakra. Az ára $5 lesz és 12 árnyalatban kerül ki a polcokra. A kedvencemet hagytam utoljára, a kis mindenes korrektor ceruzákat, amikkel kis hibákat fedhetünk el precízen, világosíthatunk és kiemelhetünk vele, valamint tökéletes az ajkak korrigálására is - a hasonló ceruzámat én erre szeretem a legjobban használni. Három színben érkezik $4.50-ért. Hogy tetszenek?

Love In Rio - Amazonian Babes


Love In Rio  - Bikini Bottoms

Love In Rio - Sizzling Samba

Love In Rio - Segredos De Giselle

Love In Rio - No Tan Lines

Love In Rio - Barefoot In The Sand

Love In Rio - The Brazilian

Love In Rio - Voodoo Love Spells

Love In Rio - Cabana Boy

Love In Rio - Moonlit Skinny Dip

Love In Rio - Escape To Rico

Love In Rio - Bossa Nova

Love In Rio - Meet At The Copa

Love In Rio - Mo Rockin' Beats

Love In Rio - Showgirls Exposed

Love In Rio - En Fuego

Love In Rio - Sway With Lola

Love In Rio - Paradiso

Love In Rio - Caipirinhas On The Beach

Lve In Rio - Carnival Del Sol

Love In Rio - Life Is A Cha Cha

Love In Rio - Nighttime In Rio
Smokey Shadow Palette

Smokey Shadow Palette

Butter Gloss

Butter Gloss

Wonder Pencil - Light Tone, Medium Tone, Deep Tone

12 megjegyzés:

  1. Lolly, melyik Müllerben lehet tele pultos NYX-szel találkozni? Mert sem az europeumban (úristen, totál üres ami maradt meg kikenve a pult oldalára..) nem találtam, a Vecsésiben meg nem is volt NYX állvány :(((
    Vagy te rendeled?

    VálaszTörlés
  2. hát az az igazság, hogy én kint amerikában vettem minden nyx cuccomat, de most hogy itthon vagyok rendelni fogom mert itthon nevetségesen drága...

    VálaszTörlés
  3. Sikerült visszaváltani a maybelline spirált?

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, az is igaz :)

    VálaszTörlés
  5. Kíváncsi leszek, mikor teszik fel Cherryculture-re. Nehéz lesz választani közülük, egyik szebb , mint a másik. :) Remélem sikerrel jártál a dm-ben!

    VálaszTörlés
  6. Hú, a Smokey paletta nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Ez nekem is nagy vesszőparipám... be akartam menni körülnézni... a termékeknek a harmada, ha egyáltalán megtalálható (Kökiben ls Europeumban néztem), a jumbo pencilek közül mindegyik agyonhasznált és megolvadt, sima nem mosaic pirosító egy sem, paletták, soft matte lip cream-ek sincsenek... pfffff... hogy az árukról ne is beszéljünk...

    VálaszTörlés
  8. sikerrel :D és én is remélem

    VálaszTörlés
  9. nagyon gyászos...

    VálaszTörlés
  10. A mini paletták csodaszépek, na meg a smokey is!!!:)))) Aztamindenit... eddig mindig lemondtam a cherry culture-ös rendelésről a viszonylag magas szállítási költség miatt,de ezek után??(Valaki nem akar beszállni majdan egy rendelésbe?:D Budapest) Alig várom, hogy kaphatóak legyenek és megjelenjenek a swatchok....ahhhh:))))

    VálaszTörlés
  11. én beszállok ha gondolod :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.