Újdonság | Max Factor Marilyn Monroe Lipstick & Masterpiece Nude Palette

A Max Factor régen jelentkezett már újdonságokkal, épp itt volt már az ideje egy kis frissítésnek. A 2016 elején megjelenő Marilyn Monroe rúzskollekcióról már mutattam nektek a képeket facebook-on, sok újat most sem tudok mondani: négy csodás vörös árnyalat, amelyeket a még csodásabb színésznő ihletett (Marilyn Ruby Red - klasszikus vörös, Marilyn Sunset Red - meleg tónusú narancsos piros, Marilyn Berry - hideg tónusú vörös, Marilyn Cabernet - mély vörös lilás tónussal sötét bőrre). A rúzsok limitáltak. így szép, egyedi csomagolást is kaptak. A másik új termék ami nálunk majd csak jövőre fog bemutatkozni (külföldön már kapható) a Masterpiece Nude Palette, ami három árnyalatban lesz kapható: Capuccino Nudes, Golden Nudes és Rose Nudes. A paletták mindegyikében 8 árnyalat kapott helyet, amelyek közül 3 matt. Szépek, szépek, de mintha kicsit elkésett volna velük a Max Factor... Ti mit gondoltok?



Capuccino Nudes

Golden Nudes

Rose Nudes



6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a paletták, bár vannak félelmeim, hogy milyen áruk lesz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 12 font angliában, gondolom nálunk sem lesz olcsóbb :(

      Törlés
  2. Ha jo minoseguek lesznek akkor sztem nem kestek el vele mert itthon nincsenek jo minosegu drogerias palettak. Nekem a maybelline nudes nem jo minoseg. Meg persze az arakon is mulik. Mert a max factor szereti tularazni a termekeit amit azert nem ertek mert semmi kiemelkedot nem tapasztaltam naluk egy rimmelhez vagy maybellinhez kepest. Ugyanolyan drogerias minoseg mint azok. De majd hatha most

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nem lesz sokkal drágább, mint a Maybelline, legalábbis remélem :) kíváncsi leszek rá, hogy mit tud én is, meg arra is, hogy mikor kerül ki az üzletekbe

      Törlés
  3. Ah nekem sajnos ez a ket dolog az, amibol mindig johet meg egy: a natur szemhejpuderpaletta es a voros ruzs.... ki is neztem a ruby red-et, a cappucinot es a goldent.... :/

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.